Thursday, December 22, 2005

.......

Dun cok yogun gecti mirzosu okula biraktim geldim eve , supurdum sildim, yemek yapmistim zaten mirzahani okula gondermeden , biz sabah yedi de kalkiyoruz dokuza kadar vaktim oluyor o arada yemek yapiyorum ev topluyorum baska da bir sey yapilmiyor zaten gerci alttakiler erken gidiyor yedi gibi supursem supururum ama mirzos yokken daha kolay oluyor.
sonra kek yaprim okula havuclu kek onu goturdum ogretmenleri ooooo falan.. aman dedim altiustu havuclu kek :)) neyse aldik mirzahani eve geldik o arada annemlerle gorustum iyi oldu annem bitirmis salimi bakalim nasil olacak .. o arada mirzosu giydirdim bende giyindim arkadasa gittik hava fena degildi zaten caminin yakininda oturuyor , ben ilktim erken kalkacagim icin erken gitmistim sonra diger arkadaslar geldi , benim en son ciktigim apartmanda oturuyor arkadas hala diyorum babamiz nasil tutmus o evi :)) kismetmis ne yapalim , mirzahan guzel oynadi aglamadi arkadaslari kendi yasiti olunca iyi oldu yedik ictik profiterolde vardi bu arada :) saat 4e dogru ciktik okula geldik mirzahan xmas partisi var diye cok heyecanliydi beyefendi seker yemek icin gidiyor :) biraktim saat 6 ya kadar dursun dedi ogretmenimiz , bende eve gitmek istemedim , ver elini 86 (carsimiz )
yolda giderken sis aldim iyi oldu bu arada carsi kalabalikti ama haftasonu gibi degildi, girdim centurye etekler vardi kat kat olan eteklerden on dolara dusmus alayim dedim bari yesil yesil, alirkende dusundum acaba baskasinda varmi diye arkadaslarda buradan alisveris yapiyor bir ornek giyinmeyelim diye daha once begendigim bir kac seyi almadim diger arkadaslarda var diye :)) gap ucuzlukta baya ama benim istedigim kazagin rengi yoktu , biraz daha gezdim sonra turk marketine ugradim et aldim , okula dogru yurudum iceri girdigimde mirzahan bey kiviriyordu ortada bir tek o :)) utandi beni gorunce elleri yuzu cips olmus hep ogrtemenimiz icinde seker , cookie ve cipsten olusan bir canta verdi, eve geldik yorulmusuz ama kosusturmaktan evde mirzahanin karnini doyurdum biraz tv izledi bende mutfaga gectim isim bittikten sonra orguye basladim guzel olcak bu insallah.
Babamiz yine yetisemedi mirzahana 8 de telefon acti geliyorum diye 10 du eve geldigi trafik malum grevden manhattandan gelmek olum tabii.Babamiz biraz dinlendikten sonra sinav sorularini hazirladi bende kitap okurken uyumusum bu aralar pride and predicude diye bir kitap okuyorum filmini gormustum hosuma gitmisti konusu ama kitabi baydi cok yavas gidiyor 1800 yillarda ingilterede gecen bir ask hikayesi ama cok sikici kitabi bitirmeden baska bir sey okumak istemiyorum ustelik sset halide gelmisti bu kitap 2 tane daha var bunun gibi neyse ne yapalim okuyacagiz artik.
Bugunde degisik bir sey yok okula gotur getir (kekimin tarini istediler bu arada) yemek ,kahvalti gecti , tozunu aldim bu arada evin , bilgisayarin yerini degistirdim mirzahanda uyudu , ilginc uyumazdi ama donut istedi verdim baktim ses gelmiyor iceriden uzanmis koltuga agzi elleri beyaz beyaz :) irmik tatlisi yaptim , canak kofte yapicam birde pilav gunun menusu boyle.

No comments: