Monday, December 19, 2005

Ev Hali

Haftasonu evde gecti sayilir, babamiz odevini yapti ben cumartesi gunu 86 ya gittim geldim ,carsimiz ,ama cok kalabalik malum x mas yakin, hava guzel sayilirdi, aksam camiye gittim babamiz ve mirzahan evde kaldi guzel oluyor boyle , tek basima sohbet dinleyebiliyorum rahatsiz eden olmuyor :) cumartesi aksamlari camide sohbet programi oluyor kadin ve erkeklere , herkes gelebiliyor sonrada ikram her hafta iki kisi usleniyor bizim siramiz 14 ocakta yaklasik 50- 55 kisilik ikramlar yapiyoruz.Zevkli geciyor insallah boyle devam eder.
pazar gunu evdeydik ikindiye kadar sonra mizosla disri ciktik , ufak tefek alisveris yaptik, ip aldim atki orucem ins , kaybolunca digeri bir daha oreyim dedim ama sis bulamadim ince olmasi lazim ,bendeki buyuk malesef, soguktu hava ,gunesi gorunce sapkasiz falan cikarmistim mirzahani , usumuyor ama kolay kolay , dayanikli :) aksama babamiz geldi odevinin kalan kismini tamamladi ben erken kalkmistim sabah aksama dayanamadim uyudum erkenden mirzahan ayaktaydi cunku saat 5.30 gibi uyudu 7 gibi kalkti boyle vakitsiz uyuyunca cok mizmiz oluyor agladi yarim saat sebepsiz :) sonra saat 8 de spiderman filmi cikti 3 aksamdir cikiyor iyi oldu onu izledi biraz ezberlemis artik :)
Bugunde gec kalktik sayilir 8.30 hemen kahvaltiyi hazirladim mirzahan Allah tan yedi , normalde kalktiktan hemen sonra yemek yemiyor , uzerimizi giyindik onu okula biraktim yuruyus yapmak istiyordum evden cikraken ama hic gozum yemedi eve geldim nete baktim etrafi topladim sonra mirzahani almaya gittim carsamba gunu partileri varmis bende o gun bir arkadasa gidicektim artik erken cikarim mirzahani birakirim cunku saat 4 gibi baslayacakmis birseyler getirin demisler cake, cupcake,cips falan ben cupcake yapayim diyorum evden kimse getirmiyor cunku daha onceki hallowen partisinede goturmustum begenmislerdi bilmiyorlarki , hersey hazir burada aliyorsun kek mixleri, su ve yumurta ekle al sana kek enbasiti tabi :)) ikindine dogru disari cikalim dedim kabul etti mirzos ona kitap alacaktik ama bulamadim bu tarafta , sayi ve harflerden olusan kitaplar istiyor onlari yazmasi hosuna gidiyor kac tane bitirdik bilmiyorum , her yerde de bulamiyorum babamiza soyledik o alcak insallah bugun gec geliyor babamiz mirzahan agliyor telefonda ben babami ozledim diye tabi duymadi babamiz bunu :) simdide uyudu harry potter i izlerken , bende flan yaptim bakalim meksixan tatlisiymis ama kremkaramelin aynisi kime kimden gecti bilmiyorum ama ben sevmem zaten yumurta icinde bir suru babamiz bir yemekte yemis hosuna gitmis bende nette buldum tarifini yaptim bakalim simdi soguma asamasinda nasil olcak ..
yarin icinde bir planimiz yok bakalim gun neler getirecek ..

No comments: