Sunday, December 25, 2005

Hafta Sonu

Cuma gunu evde gecti sayilir, mirzahani okula gondermedim hafif atesi vardi , camiyede gitmedim ikindiye kadar evdeydik, sonra canimiz sikildi meyve almaya gidelim dedik, disari ciktik asagida yan binadaki komsumuzu gorduk onunla konustuk biraz, kizi var mirzahanla yas sayilir bir iki kosturdular yanimizda , hava guzeldi parka ugradik, kaydi biraz mirzos bey birazda ben salladim onu salincakta , sonra meyve almaya gittik , giderken uyudu tabii arabasinda :) kalabalikti sokaklar son hazirliklarini yapiyorlar xmas icin bazi dukkanlarda kapaliydi bu arada biz arap mahllesine yakin oturdugumuz icin buralar pek etkilenmiyor :)) aksama babamiz geldi gelmeden telefon acti narniaya gidelim diye ok dedik ama saati uymadi 10.30 daymis cok gec neyse dedik kandirdik mirzahani yarin seni pathmarka goturelim diye ,burasi bildigimiz market oraya gitmeyi cok seviyor, nereye gidelim deyince ya toysrus ya da pathmark baska bir yer yok :)
cumartesi kahvalti yaptik ailecek babamiz ders calisti biraz , oglene kadar sonra gezelim dedik 34e gittik, benim alacaklarim vardi onlari aldim biter falan diye bayrama hazirlik :) inanilmaz kalabalikti , havada guzel olunca millet sokaklardaydi mirzosa ayakkabi bakalim dedik ama bulamadik , begenemedik malesef sonra toysrus gittik ,birinin gonlu olsun diye ama pisman olduk cok kalablikti arti oyuncak kalmamisti raflar bostu ilk defa boyle gordum :) mirzahani seker alarak kandirdik oradan ciktigimizda saat 5 e geliyordu eve geldik yorulmusuz aslinda camiye gitmek istemistim ama vazgectim sonradan, hic yerimden kalkmak istemedim, bugunde evdeyiz disarida yagmur atistiriyor, camasir yikadim utu yaptim, corba yapmistim dibi tutmus annmeler konusurken :) hilmiye arabasi yaptim ben hic sevmiyorum hindi eti oldugu icin , bizede taco yaptim, iste boyle yarin okullar tatil heralde mirzahaninkide tatildir pazartesi icin ama diger gunleri bilmiyorum , yarin ugrar bakariz .

No comments: