Wednesday, December 14, 2005

Hava Cok Soguk

Hava inanilmaz soguk cok sert, iki gundur Mirzahan'i okula gonderirken donuyoruz cok uzak degil okul, 4 street var evle okul arasinda.Ogretmenini seviyor mirzos yeni seylerini gostermek istiyor bugun kirmizi eldivenini takti mrs Yanna ya gostericem dedi ve gosterdi , guleryuzlu ogretmeni, kizmiyor cok ama disiplinli.
Dun aksam beste evden ciktik ve subwaye bindik ve Manhattana 34 e gittik, gezdik Macysi , Mirzahan Mcdonalsi gordu hemen anne aciktim dedi :) neyse oturduk ona balik menusu aldik bende onunkinden atistirdim , bir sey alamiyoruz malesef baliktan baska bizden baska da alan yoktur heralde cunku ne zaman siparis versem adamlar tekrarlatiyor :) sonra yemegimiz bitti , ciktik Macys den caddedeki magazalari gezdik guzel seyler var cok kalabalik ama herkes alisveris telasinda bu arada maycsin christmas susleri goz alici
Sonra babamizla bulustuk ve eve geldik saat sekizbucuk civariydi, meyve yedik derken vakit gecti mirzos biraz arabalariyla oynadi babasiyla ,sonra yatagina yat demistik baktim uyumus.
Bugun H. ablaya davetliyiz saat uc gibi gitmeyi dusunuyorum Mirza
han sikiliyor cunku arti cocuklu gelecek var mi benden baska bilmiyorum , o dusunduruyor beni mirzahan arkadaskala ile oynarken benim dedigim olsun istiyor , sen bu oyuncagi oyna sen bunu tut emirler veriyor kendi kendine :)) herkes kabul etmiyor tabii neyse gec giderken sorun olmaz diye dusunuyorum insallah sikilmalzar en azindan.
Bir de bugun evden cikarken kapi ve duvar kenarinda kopek pisligine benzer bir sey gordum igrencti alttakilerin kopegi var onlardan baska yapacak kimse yok hemde doormatin uzerinede gelmis , kopek yaptigsa bile temizlemeleri lazim belki hava karanlik gormemislerdir diyorum ama zannetmiyorum anyway ben babamizi aradim kapilarinin uzerine yazi yazayim dedim O da gerek yok dedi ben tezilerim dedi ama niye biz yapalim ben gormek zorunda degilim o igrencligi sabah sabah neyse doormati koseye cektim gorsunler diye bakalim ne yapcaklar ama temizlemezlerse yazicam yaziyi aksam
Birazdan cikicam Mirzahani almaya bu arada babamiz cok yazim yanlisi bulmus ama hepsine dikkat edemiyorum ne yapalim benim gunlugum boyle odev teslim etmicem ya :)))

No comments: