Tuesday, December 20, 2005

Kararsizlik

Basligim boyle cunku bugun ayakkabi almaya gitmistim buyuk bir hevesle ama alamadim kararsizliktan , istedigim renk yoktu begendigim modelde siyah istiyordum sonra acaba kahverengi mi alsam dedim acaba diger mallari gezeyim daha iyisini mi gorurum derken almadan geldim bir sey canim sikiliyor boyle aslinda kolay karar veririm ama icime sinmeyince kaldi sanisimizi cumartesi deneyecegiz :))
Bugun ny da grev vardi subwayler ve buslar calismadi millet perisan tabii ise gitmek icin brooklyn koprusunden yuruyenleri gordum yazik sogukta , babamizinda sinavi vardi ogrencilerine vereceyi ama yetisemedi cunku cok trafik varmis , mirzahani okula biraktigimdada ogrenciler azdi , velileri ise gidemedi tahminim cocuklarda evde kaldi .
Kek yaptim biraz once havuclu kek , daha oncede islak kek yapmistim ama olmadi sevmedim, tarifi uydurmustum tutmadi :)
babamizi bekliyoruz turk marketine gidip et alacagiz ins etimiz bitti , hindi var ust ustede pismiyor malesef bende alisamadim su hindiye sanki kokuyor gibi , sebzelerimizde bitti bir sey kalmadi yani pisirecek :)
iste boyle ... simdi mirzahana yemek yediricem ses gelmiyor cunku boyle ses cikmiyorsa bilinki uykuya geciyor yavas yavas :)

No comments: