Friday, December 30, 2005

Misafir -2

Iki gundur saat 6 da kalkiyorum bir daha uyuyamiyorum, havada karanlik oluyor yapilacak fazla bir seyde olmuyor o saatte, bende nete giriyorum , Mirzahanin uynamasini bekliyorum, dun de beklerken utu yaptim aradan cikti iyi oldu sonra Mirzos uyandi kahvalti faslimiz ustumuzu giyinmemiz derken saat 9 oldu, onu okula biraktim eve geldim ortaligi topladim, oyalandim evde msnde N. abla ile konustuk cuma gunu icin bana gelmek istedi , olur dedik tabii :) aksama kadar evdeydik ben pasta ayarladim mirzahan cInemaya gitmek istedi Narnia ya bende merak etmistim acikcAsi babamizi aradik sende gel diye , yedi seyansina gittik ama kuyruk vardi ilk defa gordum okullar tatil olunca millet solugu cinamada almis arti havada yagmurlugdu fazla secenek yoktu galiba eglence icin neyse iceri girdigimizde onden bes sira bostu bizde besinciye oturduk buda ilk , ilk defa yakindan izledim boynum agridi yukariya bakicam diye :) Mirzahan icin cinema film izlemkten cok popcorn ve cola demek ben oturdum o babasi ile onlari almaya gitti oradada kuyruk vardi
film gec basladi , film ingilterede geciyor savas sirasinda dort kardes anneleri tarafindan bir akrabalarina gonderiliyor , iki kiz iki oglan kardesler , kucuk kardes evde oynarken bir dolap buluyor icine giriyor kurkler var sonra disari cikiyor Narniyaya geliyor burada gecen olaylar iyi ve kotu savasi , yuzuklerin efendisine benziyor ama daha guzel karisik degil aslan karakterini cok begendik biz , zaten adida aslandi , birde turkis delight geciyor iki uc kere, cocugu yerken gosteriyorlar sanirim gulluydu yedigi ici kirmizi idi :) filmimizi bitirdik 10 da geldik eve ,mirzahan hemen yatti ve uyumus hayret dedik :) babamizda biraz calisti pcde sonra uyumusuz, bugunde mirzahani biraktim okula eve geldim supurdum , toz aldim mirzosun saati yaklasti onu okuldan aldim camiye gittim kalabalik sayilirdik , sohbetimizde guzeldi , mirzosda marker buldu tahataya yazi yazdi oyanladi boylece, sohbetten sonra eve geldik N. abla ile ,kizlari var uc tanede, bir tanesi trde , Mirzos mutlu tabii misafir var oynayacak birileri, gerci yasiti degil ama sevindi cok :) camide H. ablayada soylemistim oda geldi sonradan kizi ile oturduk yedik ictik guzel gecti muhabbetli iyi oldu. Saat 5 gibi gitti misafirlerim babamiz gec geliyor bugun , mirzosun uyukusu geldi onu uyutuyum , bende tv ye bakicam , bu arada kitabim bitti sikici kitabim simdi american short stories 00 okuyorum bu zevkli sayilir :) dunku bolumde , ailesi cok zeki kendi normal olan bir cocugun hikayesini anlatiyordu hepsinin soyadi farkli bu arada herkes yaptigi ise gore soyadi almis mesela ablaninki isotop :)) kimyaci oldugu icin , babada nasada calisiyor ay a gidenlerle calisiyor onun soyadida Landers ilginc bir hikayeydi. yarin icin bir planimiz yok babamiz gelsin ayarlariz bir sey INSALLAH

No comments: