Friday, December 16, 2005

Oylesine

Bugun cuma cabuk gecti gibi hafta, biz haftaya pazardan basliyoruz cunku cumartesi babamiz evde oluyor kahvalti yapiyoruz uc kisi olarak sonra disari cikiyoruz geziyoruz falan geciyor oyle ama bu hafta babamiz odev yetistirecek arti soru hazirlayacakmis ogrencilerine yer yapiyor simiden bize, evde ders calisiyor olmasi isimize gelmiyor cunku pc de oluyor , konusamiyorsun , mirzahan da tv izliyor ,evlerde cok buyuk degil malum hapis gibi oluyoruz bakalim ne yapicaz yarin..
okuldan aldiktan sonra mirzahani camiye gittik hava guzeldi , dun aksam yagmur yagdi ama cok hizli, uyandim gece iki uc kere , soguk ama buz gibi degil camide sohbet programi var cuma gunleri , mirza yaramazlik yapmasa dinleyecek cok guzel seyler ama kalamiyoruz fazla cocukta coktu bu hafta hangi birine sus diyeceksin biz eve gelelim dedik , oylede yaptik gelirken marketten sakiz aldi mirzahan bey simdide oyun oynuyor topla , kizmiyorum oynama diye cunku asagidakiler kopek pisliklerini temizlemediler bizde temizlemedik ( ben zaten yapmam, kaybolmak uzere yagmurda gecti uzerinden) babamiz yapcakti ama firsati olmadi. bundan sonra ses yapma demeyecegim istedigi gibi oynasin hakettiler cunku neyse bu arada mirzahanin atkisi kaybpldu gecen hafta gezerken dusurmusuz yeni ormustum guzelde olmustu bana gore neyse ya alcaz bir daha buradada fazla yok atki adetleri degil amerikalilarda yok ama diger milletlerde var chineselerde , ispanyollarda.
Aksam markete gitmek istiyorum evde eksiklerimiz var makarnamiz yok listede acil o var mirzos makarnayi cok seviyor iki gune bir yaptigimiz oluyor juicemuz bitti , cok vermiyorum sadece kahvaltida iciyor dun gidecektik ben istemedim babamizda yorgundu gerci her gun oylede dun acidik :) mirzahanida kandirdik babamiz tlf acti konustu bugun acmayacaklarmis yarin acilacakmis dedi inandi bizde onun istedigi oyunu oynadik memory game, bizden guzel match yapiyor bu arada :)
iste boyle bir gunun ozeti .

No comments: