Thursday, January 12, 2006

Bayram

Bugun bayramin ucuncu gunu, en yogun gunumuz bugundu sanirim, bayramin ilk gunu sabah dokuzda kalkmisiz :) babamiz gitmisti biz uynadigimizda namaza ben kahvaltiyi hazirladim bekledik babamizi , geldikten sonra ailelerimizi aradik ,annemlerle internetten gorustum telefonlar dusmuyordu cunku, mirzahani okula gondermedik bayram diye ,oglen N teyze ve R. ablaya gittik , saat dorde dogru babamiz beni eve birakti oda tr den gelecek akrabalarini karsilamaya gitti Mirzahanla, bize valiz getirceklerdi annemler gondermisti
aksam gec geldiler hemen actik valizi gelince bir suru sey gondermis annem surprizlerde vardi :) bayramin ikinci gunu evdeydik mirzahani okula gonderdim yapacak bir sey yok cunku babamiz sinav yapti gecen haftalarda olan grev den dolayi dune ayarlamislar saati, aksama bayramlasma vardi hazirlandik mirzosla babamizi bekledik geldi beraber camiye gittik cok kalabalikti , guzel gecti herkes gelmisti tanidiklarimdan, en son cocuklara hediyeleri verildi , sonrada ikram oldu.
Bugunde hava cok guzeldi evde durmayalim dedik mcdonaldsa gidelim dedik oradanda carsiyi gezeriz ben arkadaslarada haber verdim iki tanesi geldi , cocuklar oynadi guzel guzel, sikinti vermediler sonrada carsiyi gezdik oradan f.in evine gittik oturduk biraz aksamda eve geldik yarinda M. cagirdi oraya gidiyoruz insallah bayramda yanliz kalmadik iyi gecti bu sefer cumartesi sohbetinin ikrami bizde ne yapsam diye dusunuyorum, kitaplari karistircam simdi baklalim hem bereketli hemde leziz bir seyler olsun diye .

No comments: