Sunday, January 8, 2006

Bloga yazmayali uc gun olmus, uc gundur sokaklardayiz , geziyoruz. Persembe gunu F. cagirmisti, oraya gittim ogleden sonra gittim, Mirzahani babasi aldi , sacini kestirmeye goturdu ,onlar oradan camiye gecmisler ben saat sekize kadar oturdum diger arkadaslarda gec gelmisti iyi oldu konustuk bol bol, bende Mirzahansiz oturdum hic kalkmadim yerimden :) Cuma gunude camiye gittik Mirzosu okuldan aldiktan sonra , sohbeti dinledik S. teyzenin babasi veaft etmis ona gidiyorlardi arkadaslar bende gittim onlarla kelimei tevhid hatimi yapiyorlardi okuyabilen okudu , sonra ikram hazirlamis ben yemedim oruca devam ediyoruz bu arada yarin son insallah eve geldik aceleyle yemek hazirladim sabah oglenden sonrasi icin planimiz yoktu eve geliriz diye yemegi yapmamistim neyse yaptik bir seyler S. teyzede verdi saolsun ikramlardan, dun evdeydik ben camlarimi sildim perde olmayinca kirleri gozukuyor :) aksama camiye gittik babamizda geldi Mirzahanla ikisi beraberdi bir ara namazda sesini duydum babasina bir seyler anlatiyordu , camiden sonra markete gittik eksikler vardi evde ,onlari aldik.
Bugunde evdeydik temizlik yaptim halilarimi yikadim bayram icin hazirlik yaptik gelen olmaz ama yinede rutine devam yarin Mirzahanin odasini susleyecegiz bayram icin , soruyor iki gunden beri susleri ne zaman alacagiz diye yarin 34 e gitmeyi dusunuyorum Mirzahani okuldan aldiktan INSALLAH

No comments: