Wednesday, January 4, 2006

Gezme1

Mirzahanla tartistik biraz once daha dogrusu ben ona kizdim eline almis kutu kolayi , yere dokuyor dibinde kalmismi diye bakmak icin sanirim, yerlerin battigini anlayacak yasta kizdim bende ona tv yi yasakladim agladi biraz simdi iceride kitaplarina bakiyor suclu tabii tv yi ac falan diyemiyor :) bugun gezmemiz vardi E. ye gittik saat 3 e dogru gittim oruc tuttugumdan orada iftar yapayim dedim diger arkadaslarda benden sonra geldi guzel gecti cocuklar vardi Mirsoz oynadi onlarla bir ara E.nin koltugunu cizmis kalemle evde yapmiyor bunlari ama niye gittigimiz yerde yapiyor bilmiyorum karistirmak gibi huyu var , neyse sildim gecti. sabah herzamanki gibi Mirzahani gotur getirle gecti oglen annemlerle gorustum sonra hazirlanma fasli , yola ciktik yuruyerek gittim havada guzeldi, yarinda F.e gidicem bu hafta gezmelerle gececek iyi oldu bayram oncesi yogunluk.
Dunde babamiz oglenden sonra off aldi Mirzahani okuldan aldik, carsiya gittik gezmeye yani bes gundur yogundu babamiz , market alisverisi yaptik oyuncak aldik Mirzahana ,boncuklarla sekiller yapiyorsun, kedi ,kopek ,ev ,araba yasinin biraz ustunde ama beraber yapicaz o daha basit yapar sonra istedigim bir sey vardi onu aldim eve geldik 5 gibi iftar yaptik , sonra oyuncagimizla oynadik ailecek :) babamiz notlerini hazirladi ogrencilerinin,bizde uyumusuz Mirzahanla.
Babamiz camiye gitti simdi onu bekliyoruz Mirzahaninda uykusu geldi, iste boyle ..

No comments: