Tuesday, January 17, 2006

Ordan burdan

iki gundur saat sekizde kalkiyoruz, kurulmus gibi :) kahvalti hazirlarken babamiz aradi kahvaltiya gelecegini soyledi bende ona gore bir seyler hazirladim , mirzahan cerealini yedi babamiz geldi kahvalti yaptik, okula birakti mirzosu ,bende evi toparladim carsiya 86 ya gittim annemlere hediye alayim diyordum babamizin akrabalari ile gondeririz diye baktim ne alabilirim diye yer tutmayan bir seyler olsun istedim sonra , mirzosa ryme game aldim kendi kendine yapmaya calisiyor evde ryma okunuslari bir birine yakin kelimeler mesela cat -hat ,moose-goose , iyi oldu onlara bakip oyalaniyor simdi annemler konustum biraz once netten uc gundur gorusemiyorduk bu haftasonu yogun gecti benim ,cumartesi gunu ikram hazirliklari ile ugrastim 6 tane kek yaptim ucunu cope attim her zamanki yaptigim havuclu kek olmadi coktu ,kismet diyim o kadar ugrastim neyse digerleri ugrastirmadi beni , bir yandanda bel ve omuz agrisi cektim neyse aksama yetistik sohbete , kisa surdu sohbet ,misafir hoca konusmus neyse biz S. ile hazirlamaya baslamistik iyi oldu uc dort eksik disinda herkes vardi Allahim ne soguk vardi buz tuttumustu her yer , pazar gunude aksam dugun vardi sabah babamiz beni carsiya birakti hediye aldim , aksama dugune gittik cok guzel gecti, gelinle damat gorduk , pek sik olmuyor burada oyle , bol bol yedik kadayif cok guzeldi :)
Dun evdeydik okulla tatildi, aksam ustu disari ciktik mirzahanla biraz parkta oynadi soguktu gerci tutamadi salincagi :)
Simdi camasir yikiyorum camasir gunumde sasirdi normalde pazar gunleri yikiyordum simdi hafta icine kaydi , aksama babamiz gec gelecekmis , evdeyiz simdilik yarinda mirzahanin goz doktoru var manhattana gidecegiz ilac damlaticaz demisti son gittigimde bilmem artik insALLAH aglamaz simdi sticker verecek diye oynaya oynaya gidiyor :)

No comments: