Friday, January 20, 2006

Subway rezilligi

Sabah yedide kalktim bugun daha hava karanlik oluyor , actim pcyi bakiyim ne var ne yok dedim Mirzahan uyuyordu, birazdan kahvlati faslimiz baslayacak sonra okula goturucem bazen zoruma gidiyor giyin gotur, iki saat sonra bir daha git al gel :) bugun cuma sohbetimiz var camide, okuldan sonra oraya gidicez insAllah.
Sali gunu rezil olduk diyebilirim cok yagmur yagdi bizde goz doktoruna gittik Mirzahanin, sabah kendi doktorundan refferral almak icin gittim hava yagmurluydu ama siddetli degildi aldim, gelirkende subway duragindan kart aldim gierken rahat olsun diye sonra Mirzahani okuldan aldim eve geldik yemek yedik saat bir bucuga dogru ciktik evden yagmus cok siddetlendi subway bana bes street ama yagmusrdan nasil yurudugumuzu bilmiyorum oldum olasi sevmem islanmayi neyse iceri girdiigmizde Mirzahan balik gibiydi islak :) bende karti cektiriyorum cekmiyor uc dort kere denedim yetersiz diyor , yeni aldim nasil olur diyorum bir yandanda gec kalicaz endisesi var , tekrar kart aliyim dedim adam ben gorevli degilim dedi bende bankamatik gibi kart aldigimiz yerler var oradan aliyim dedim islemi yapiyorum dort dolari yazamadim uc dort kere ay cok sinirdi bir yandan Mirzahanla ugrastim sagina soluna basiyor neyse aldik sonunda karti bindik subwaye :)) doktora geldik kimse yoktu aldilar bizi iceri incelediler sonra damla damlattilar tekrar baktilar iyi dediler her sey Mirzahan gozluk kullaniyor hemengiyomasi oldugu icin astimat cikti , uc ayda kontrole gidiyoruz , nisana verdiler dgier appointmenti, disari ciktigimizda hava gunesliydi sansimiza,
Dun birsey yapmadik evdeydikMirzahni okuldan aldiktan sonra parka goturdum onun n disinda bir sey yapmadik, bugun yemek yapmicam dunden hindili pilav vardi corba yapicam sadece

No comments: