Monday, January 2, 2006

Yagmurlu Gun

Yagmur basladi disarda, iki gundur de kapali hava sikici yani, bugun okulumuz tatildi newyear dolayisiyle aslinda pazar gecti uzerinden ama niyeyse tatil yapmislar sabah okula gittik geldik ogrendik :) kimsecikler yoktu sokakta sessiz , sakindi.Evdeydik bugun, oruca basladik babamizla iki gundur insallah tutabilirsek 10 gune niyetliyiz gunler kisa cabuk geciyor zaman.Mirzahan tv ve pc karsinda vakit geciriyor bir de dun oyuncak aldik ona kucuk arabalardan set halinde sabah onlarla oyalandi benim kasiklari da almis icine koymus arabalari yemek yapti guya :))
Dun de sabah gec kalktik cunartesi gun gec yattigimiz icin sonra babmiz bizi 86 ya birakti daha once bahsetmistim Mirzahan a bot almak istiyorduk , saat 11di kimseler yok carsida ,millet icti eglendi sabaha kadar century bombostu yahudiler ve muslumanlar diyebilirim cogunluk carsida olanlardan :) neyse bulduk botu daha dogrusu Mirzahan buldu tam donuyorduk anne bak monster truck var dedi botta isiklarida var tekerleklerinde yaniyor bastikca neticede guzel oldu o da begendi sonra yukari katlara baktik ben kaydedeger bir sey gormedim kiyafet olarak , bu magazada kiyafetler askida , bence sunuk sunuk hepsi , herkes cekistiriyor cunku, ama mutfak esyasi bolumunde guzel seyler vardi cookie kaliplari guzeldi isimizi bitirdik eve dogru yuruduk gelirken Turk marketine ugradik bezelye , nohut ve bulgur aldik , eve geldigimizde yorulmusuz , ben uzandim koltuga Mirzahanda oyalandi, aksama babamiz gec geldi , biz uyumustuk , cumarteside saat 12 de seslerle uyandim bagiranlar vardi sokakta arti bir seyler atiyorlardi Tr deki fiseklere benzer ama havai fisek gibi goruntuler cikti kucuk tabii .
Dunden nohut pilav vardi bugun degisik olsun diye krep icinde ispanak yemegi yaptim guzel gozukuyor bakicam tadina birazdan birde cheesecake yaptim elmali.Cumartesi Alexander i izledim merak ediyordum filmi gecen seneden, fena degildi ama bas rolu oynayan hic gitmemis bence cingene gibiydi esmer adamda sari saclar :) anyway I wish i could forget those things that H. share with me.

No comments: