Monday, January 23, 2006

Yurumek

Sabah yagmur sesi ile uyandim, sabah hilzi hizli yagiyordu, aksam cok yorgun oldugumuz icin sabah gec kalkariz diyordum ben erken kalktim ama mirzahan bey saat dokuza kadar uyudu, okula goturmek istemedi canim , uyandirmadim ama uyandi kendisi bugun okula gitmeyelim istersen dedim olmaz dedi gidicem :) iyi o zaman , hemen kahvalti yapmamiz lazim yoksa gec kaliriz dedim rekor olarak 10 dakikada yapti kahvaltisini :) okula biraktim sonra geldim eve toparladim bir gun oncesinden dolma yapmistim yemekte vardi yapmadiim , saatimiz geldi aldim mirzosu geldik eve simdi, saat uctede dis randevumuz var hep de yagmurlu gunlere dek geldi bizim doktor randevularimiz, dun saat onbirden aksam ona kadar ayaktaydik diyebilirim aksam namazi kilarken bacaklarim agriyordu kaldiki ben yurumeyi seven bir insanim ama o kadari uzun geldi galiba :) bugun disari cikmayi planliyorduk babamizla ama havanin yagmurlu olacagini duyunca dunden cikalim dedik , subwayle gittik manhattana chinatowna gittik kalabalik degildi hayret dedik giderken parka ugradik oynadi mirzos sonra village - soho oralari gezdik, saat uce kadar gezdik o civarlari babamizin akrabalari gelmisti onlarla goruselim dedik otellerinin oldugu yere gittik gitmeden mirzahan pizza istedi , pizza hut -taco bell e ugradik taco ve bir sey daha aldik ama ben adini hatirlamiyorum hosuma gitti benim, durum icinde meksika fasulyesi pirinc peynir ve et koyuyorlar ama biz et koydurmadik hafif acisi vardi , begendim ben, pizzayida mirzahan yedi sonra bulusmaya gittik alacaklari varmis onlarin 34 gidelim dedim iyi oldu ucuz geldi orasi gezdikleri yerden alisveris yapmislar firsatimiz olmaz diye neyse mcdonalsa ugradik en son bir de orada yedik ben sundae yedim , kizlari var buyuk ama mirzahan a iyi oldu oyladi mirzosu hala soruyor bana i. abla bize gelsin mi diye son olarak onlar otellerine bizde evimize geldik yattigimiz yeri begendik eve gelince :)
iste boyle tr e gonderceklerimiz var bugun onlari alacak babamiz ,yarina yetistirmemiz lazim benimde var almak istedigim birkac sey insallah doktordan sonra carsiya ugramak istiyorum.

No comments: