Wednesday, February 22, 2006

......




Dunden basliyim anlatmaya babamizin okulu yoktu dun , hocasi ile bulusacakti bizde gidelim dedik manhattana, Mirzahani okula biraktik, kahvaltimizi yaptik, okuldan aldik sonra Manhattana gittik, ama cok trafik vardi inanilmaz , biz 34 de indik babamizin isi bir saatlikti, bizde mirzosla gezdik macys, strawberryi ,forever21 baharliklar gelmis , hava soguktu ama magazalar rengarenk :) gozumuze kestirdik bir kac tane , indirimler baslasin oyle alalim dedim kendi kendime :) babamiz isi bitince aldi bizi long islanda gidelim dedik aksama arkadaslara gidecegimiz icin yollardaki mallari geze geze gittik, iki tanesi cok luks du :) olsun baktik yine neler var neler yok diye california pizza da pizza yedik Mirzahnin istegi uzere arkasindanda browni ,guzeldi ustu dondurmali falan :) sonra arkadaslara hediye aldik evlerine , aksam yediye dogru evlerine gittik yemek hazirlamislar orada da yedik bu aralar cok yiyiyoruz :) Mirzahan fazla sikilmadi oyalandi biraz ama saat ona dogru basladi gidelim demeye zaten bizde kalkacaktik cunku bir bucuk saat suruyor nerden baksan , eve onbir bucukta geldik, Mirzos arabada uyumustu zaten hemen uzerini degistirdik, disini fircaladik yataga usudum falan dedi arada :) kaloriferi dusurmustum giderken fazla sogumus ev, bugunde sabah onbir bucukta Mirzahanin doktor randevusu vardi ben gitmeyim dedim babamizla gittiler bu arada gozlugu kirildi yapamiyorlar , burada tamir yok malesef hafta sonu gozluk almaya gidecegiz insAllah, arkadasi ile carpismis pazargunku gezmede orada olmustu, sabah beni de F. aradi bana N abla gelcek sende gel diye bende saat ikide oraya gittim oturdum bese kadar aksam camiye gidecektim ama babamiz yorgundu gidemedik simdi iceride ikiside uyuyor :) bilgisayar bana kaldi yarin evdeyim insAllah simdilik bir sey yok :)

No comments: