Wednesday, February 8, 2006

Hastalik


Mirzahan pazar gunu ikindiye dogru ateslendi, olctum ama cok yuksek degildi, iki kere dus aldirdim, ilacini verdim, cok halsizdi , pazar saat altidan pazartesi sabahina kadar uyudu , arasira uyandi sabaha iyilesmis sayilirdi babamiz ogleden sonra izinliydi, long islandaki arkadaslara gidelim demistik cuma gunuden aksam oraya gittik, gitmeden iki tane mall a ugradik , yol iki saat surdu cok uzak ya, in cin top oynuyor, issiz , biz alismisiz buralara :) yemek hazirlamis zahmet etmis cok guzel gecti mirzahanda hemen pc yi sordu o da orada vakit gecirdi , eve geldigimizde saat on bucuktu hemen namazlari kilip uyuduk yorulmusuz yol gidip gelmekten :)
Pazartesi okula gondermemistim dun gonderdim kendiside istedi, hava soguktu ama usuduk giderken evdeydik , bugunde Mirzahani okula biraktim 86 ya gittim gezdim , ufak tefek seyler aldim, aslinda market alisverisi yapmam lazim ama yarin asure gunu yapayim diye onlari biraktim , okuldan aldim Mirzahani sonra parka goturdum oynadi biraz , eve geldik ben dun perdelerimi yikamistim iki odada var gerci onlari rustige takarken yirtildi zaten zor geciyordu omrunu tamamladi yani bugun cope gonderdim ,jaluzi almamiz lazim oyle perdesiz iki odamiz:)
Babamiz gec gelecek heralde bugun konusmasinda oyle anladim, mirzahanda uyudu bugun sabah erken kalkinca , uyandiktan sonra yemegimizi yedik , sonra oyun oynadik biraz yemegimiz yok aksama varda bizi idare eder babamiz yemege gelmeyince yemek yapmak istemiyorum, tatli yapmak istiyorum ama yarin asure yapicam insAllah , iki tane tatli olmasin
iste boyle bizde simdilik ...

No comments: