Sunday, February 12, 2006

Kar









persembe gunu Mirzahani doktoruna goturdum oksuruk vardi gecmemisti , doktorumuz ear infection olmus dedi, antibiyotik verdi iki senedir ilk defa kullaniyoruz malesef kendim ilac kullanmayi hic sevmedigim icin Mirzahan icin de sevmiyorum neyse basladik artik simdi iyi oksurugu azaldi, cuma gunu evdeydik,asure yaptim ufak tefek alisveris yaptim evde bereket olsun diye asureyi arap komsularimiza da verdik , haftasonu babamiz bizimleydi fulltime :) cumartesi alisverise gittik hep beraber ikeadan basladik, wallmart, national ve en son 86 de bitirdik saat dorde geliyordu eve geldik, babamiz camiye gitti bes ile yedi arasi orada kalan cocuklara yardimci olacak insAllah bundan sonra , yedi gibi bizi aldi camiye gittik kalabalikti cok R. abla ile T. teyzenin mis , sohbet dinleyemedik fazla ama cocuklar yuzunden , arkadaslarla muhabbet ettik, biz giderken kar firtinasi baslamisti ama ne firtina rekor kirmis sanirim :) aksamdan yagiyordu pazar sabahi kalktigimizda diz boyu kar vardi kahvalti yaptik disari kar oynamaya gittik slide alalim dedik, 86 yuruduk karda :) bizden baska aile yoktu yuruyen ,Mc donaldsa ugradik isindik biraz, dinlendik Kb toys kapaliydi hatta tum carsi kapaliydi diyebilirim bulduk slide Modellsda sonra parka gittik , kaydilar baba ogul sonra eve geldik ama cok yorulmusuz , icerde baba ogul uyuyorlar :) simdi.

No comments: