Thursday, February 16, 2006

Misafir




Uc gun yogun gecti sayilir ,sali gunu misafirlerimiz vardi arkadaslarimiz geldi benim ve Mirzahanin :) pazartesi pasta yaptik evi temizledik, sali gunu misafirlerimizi agirladik , cok guzel gecti cumbur cemaat, gurultu fazla oldu ki normaldi sekiz cocuk vardi asagidakiler vurdular bir kac kez on larinda bu huyu var bir kerde Mirzahan hoplayip ziplamisti evde o zamanda yapmislardi kaldiki Mirzahan evde cok fazla kosturmaz , yapmamasi icin uyariyoruz adamlarin cocuklari olmadigi icin anlamiyorlar malesef bir de kopekleri var sinir oluyorum kapimizin onu kopek tuyu, tasinsalarda kurtulsak, pisliklerinden, herneyse dunde evdeydik Mirzahani okula gotur getir fasli disinda , sali gunu S. hediye getirmis saolsun kapiya asilan perdelerden cok hosuma gitti onu astim babamiz asamamisti ben yaptim :) dun komik bir sey oldu babamiz anahtari arabanin icinde unutmus tamirci cagirdi acti oglene kadar evdeydi.Aksam camiye gittik mevlut vardi S. teyzenin kalabalikti, tum arkadaslar vardi , program gec bitti eve geldigimizde saat on bucuktu , bu sabaht ayni okula git gel , carsiya gitmek istiyordum ama yorgunluk var nedense bir sey yapmak istemiyorum evdeyiz simdilik yarinda hem cami var hemde R. abla gidicez insAllah , evini bilmiyorum , nasil gidilir arkadaslara sorucam artik birileri ile giderim .
Mirzahan sali gunu okulda yaptiklaRI valentines day suslerini getirdi fotolarini koyucam, guzel boyamis :)

No comments: