Monday, February 20, 2006

Yogunluk :)



Persembe gununden beri inanilmaz yogun yasiyoruz gunleri, bir gune uc gezme sigdirdik hatta :) ama zevkli geciyor boylede sikilmaya vaktimiz olmadi , cuma gunu sabah Mirzahani okuldan aldiktan sonra camiye sohbete gittik, giderken yagmur atistiriyordu ama onemsememistik ta ki camiye bir cadde kala, cok hizlandi yagmur semsiye falan tutamadik , cok islanmadan girdik iceri neyse, sohbetten sonra uc arkadas car service tuttuk R. ablaya gitik , biz ilk guruptuk giden saat uce dogru digerleri geldi , Mirzahan ilk basta sikildi arkadas yok diye ama sonradan arkadasi gelince rahatladi o kadar cok oynamis ki yanaklari kipkirmiziydi :) oradan babamiz aldi bizi seksen altiya ugradik aksam kgidecegimiz arkadasa hediyemizi aldik eve geldik uzerimizi degistik evde ,ucuncu kapiya gittik :) Mirzahan rahat vermedi ama cok basit seylere agladi durdu hakliydi tabi yorgunluktan uykusuzluktan neyse saat onbire dogru eve geldik , hemen uyudu tabi beyefendi :)
Cumartesi evdeydik kahvalti yaptik babamizla , onlar Mirzahanla eksiklerimizi almaya gittiler , pazar aksami babamizin arkadaslari gelecegi icin bende pasta borek yaptim , aksama camiye gidemedim sohbete yorulmusum, pazar sabahi gec kalktik sayilir , babamlarla gorustum, Tuna ,kardesim okuluna gidecegi icin goruselim dedik babamizda dek geldi iyi oldu internetten gorusuk sonra bende kalan pastalari yapmaya basladim , menumuzde pilav ustu et, pogaca, naco, yaspasta, patates koftesi, sekerpare vardi, bizde aksam Mirzahanla S. ye gittik o cagirmisti, Mirzahan kiziyla iyi anlasiyor tek olduklari zaman , gittigimizde uc dort arkadas daha vardi , saat ona kadar oturduk sonra babamiz aldi gelince bulasiklari yikadik evi toparladik uyumusuz hemen :) bugunde M. cagirmisti bu hafta okullar tatil oldugu icin herkes plan yapiyor vakti iyi degerlendirelim diye , bulustuk arkadaslarla caminin onunde otobusle gittik, saat iki bucuga geliyordu , Mirzahan oyuna doydu diyebilirim sunu anladim ki Mirzahanin arkadaslarla oyun oynayamamasi cok buyuk eksiklik bu ara hep gezdigimiz icin hep arkadaslariyla oynadigi icin cok rahat enerjisini bosaltiyor cocuk bana da sikinti vermiyor gezmelerde
Yarin babamizin saat onikide hocasiyla calismasi var bir saat manhattanda ,bende 34 gezeyim diyorum Mirzahanla sonra aksama dogruda long islandaki yeni evli arkadasa gidecegiz . Mirzos uyudu eve gelirken cok yorulmus :) yemek bile yemedi o derece yani :)
yukaridaki fotolari bugun cektim Mirzahan sabah kalktiginda yanaklari kirmiziydi koltukla ayni renk :) ama tam cikmamis fotolarda.

No comments: