Tuesday, March 7, 2006

....






Su an Mirzahan yanimda arabasiyla oynuyor bir yandanda anne black sayfaya fotolarimizi koysana diyor :) ogrendi oglusum, anlatmaya cuma aksamindan baslayim aksam pathmarka gittik alisverise her hafta takip ediyoruz indirimleri ucuzluga dusunce faydasi oluyor, yag ve juice ozellikle, cranberry juice aliyoruz turkcesi kizilcik galiba, indirmiyorlar ve pahali ama indirimi yakaladigimiz zaman bes veya alti aliyoruz , yagida takip ediyoruz zeytinyagi ve tereyag ,markette alisverisimizi bitirdikten sonra babamiza starbuckstan latte ismarladim :) cuma gununden pazara bir arkadasi yemege alacaktim onu ayarladim eve geldik baska bir arkadas aradi cumartesi icin bana gel diye, meger ikimizde ayni arkadasi cagirmisiz bende onu arayacaktim pazar icin :) cagirdigimiz arkadas ogrenci burada ev yemegi olsun diye istemistim bende :)
Cumartesi gittik F.e once carsiyi gezdik mirzosla ama cok kalabalikti malum cumartesi neyse dedik gidelim arkadasimiza gittik uc arkadas daha vardi yedik icitik mirzahan arada arkadasi sumeyye ile tartisti ama fena degildi o gunumuz, aksama babamiz geldi , dedim biz carsiyi gezemedik sende gel beraber gezelim onda canta bakiyorduk laptop cantasi, iyiki gitmisiz cok guzel indirimler vardi hatta cantalarda clearance vardi aldik babamiza bende aldim bir tane oglen gozume kestirmistim aldim onu :) sonra eve geldik, ben zeytinyalilari ve tatlilari hazirladim pazar icin , tavuk yapauim demistim onu hazirladim, pazar gunu sabah etrafi toplarladik , yemegimizi yaptik, beklemeye basladik misafirlerimizi isimiz erken bitti misafirlerimizde ucten sonra gelecekti nette n. abla ile gorustum oda gelecekmis camiye bende bana gel dedim. ogleden sonra geldiler misafirlerimiz Mirzahan sora sora bir hal olmustu ne zaman gelcekler diye :) hep beraber oturduk cocuklarda oynadi yanliz asagidaki kadin geldi cok gurultu var diye , cocuk iste ne diyim sanki her zaman yapiyoruz cok uyuzlar ya tasinsalarda kurtuldak dua etsinler yandaki arap ailenin altinda oturmuyor;ar yedi cocuk :) neyse ok dedik , cocuklarada fazla ses yapmayin dedik .
pazartesi babamiz evdeydi ben derse gittim arkadaslara oda mirzahani okula birakti aldi hata yuruyus yapmis :)geldikten sonra manhattana gidleim deidk onun okulda isi varmis bende 34 gezeyim dedim, babamiz islerini halletti bende gezdim , aslinda kislik etekler vardi ucuzlukta ama almadim annem bana kumas almis tr gidince diktiricem insallah babamizin isi uzadi bizde starbucksa gittik oturuduk bekledik babamizi, neyse geldi babamiz sonra centurynin manhattan subesine gidleim dedik oraya gittik, oralatri gezdik ufak tefek birseyler aldik sonra subwaye bindik geldik yorulmusuz , cayimizi ictik uyumusuz sonra :)
bugunde sabah dersden sonra S. ile manhatan gittim o tr e gidiyor hediyelik esya bakmaya gelirmisin dedi olur demistim gecen hafta , onunla gittik bulduk kolye kupe seti onlardan aldi , fazla gezmden geldik eve iste boyle gecti dort gun bu hafta planimiz yok simdilk okul ve ev disinda :)
yukaridaki binalrin oldugu yerde ikiz kuleler vardi simdi calismalar suruyor hala olenlerin isimlerin yazili disarida . Mirzaha'nin onunde oldugu binada empirestate.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.