Wednesday, March 22, 2006

.......

Bu aralar gunler nasil geciyor anlamiyorum, blogumuzu update edeyim diyorum her gun ama bugun carsamba olmus , hafta ortasina gelmisiz, cokta bir sey yapmiyorum ama bir kosusturma gidiyor, haftasonu cumartesi yani canakale sehitlerini anma programi vardi camide, katilim fazlaydi, mevlut oldu ilk basta sonrada konusmacilar konustu, biz konusma kismina pek katilamadik bu arada yemek serviside vardi yatsi namazi sonrasi, cocuklarin girecegi bir ortam olmadigi icin konfrerans salonu biz cocuklu annler baska bir yerde oturduk, pazar gunu evdeydik utu, camasir olaylari vardi, pazartesi Mirzahnin doktor kontrolu vardi okulundan kagit vermislerdi burada krese giden cocuklar saglik formu doldurmak zorundalar ve Mirzahanin dort yas asisi varmis ogrendik , idrar ve kan testi varmis bunlari yaptirmak icin randevu aldik babamizda geldi bizimle, saat ikideydi neyse anlatti doktorumuz Mirzahan asi olacaksin bak sen okula gidiyorsun artik, strong olman lazim diye ama mirzahan aglamaya basladi i dont want shots diye :)) cok komikti, doktor diyor bak anlasma yapicaz sen aglama onlar seni yani biz toysrus goturecekler diye neyse hafif aglamakli razi oldu, iki sag koluna uucuncusu sol koluna ,asi olurken aglamadi cunku acimadi neyse sticker verdiler cookie verdiler ,mutlu mesut asagi kata test yaptirmaya gittik, babamizin gelmesi iyi oluyor boyle durumlarda, idrar testi babamiza kaldi :) zaten sevmiyorum burada wcleri , kan testinde aglamadi, oradada aldi bir sticker , isimizi bitirdik sonra new jersey e mall a gidelim dedik , ben siyah bir ayakkabi istiyorum ama bulamadim ya numarasi yok , yada istedigim model degil neyse hemde Mirzahan yazlik bir seyler bakariz diye gittik, cok buyuk bir mall, babamiz gider gitmez aciktim dedi :) ne yesek yemekte sorun mcdonalds yemek her zaman zevk vermiyor, neyse nathans dan balik almis babamiz degisiklik olsun diye bende cinnamon bun istedim, ozlemisim uzun zaman oldu yemeyeli, neyse karnimizi doyurduk, basladik gezmeye Mirzahan iki tshirt aldik gaptan , burasi outlet oldugu icin ucuzdu, ben bulamadim aradigim seyleri ama banana republicten bir kazak aldim , elimbos donmeyim diye :) aksam dokuzda eve geldik , yoruluyoruz aslinda gezerken ama hava soguktu mecburen kapali alanlari tercih ediyoruz boyle durumlarda ,dunde derse gittim geldim, yemek yaptim sarma sardim , hadi mirzahan seksen altiya gidelim dedim, gezelim , oglusumda hic itiraz etmez saolsun :) bugun aksam akika yemegine gidicez o yuzden hediye cantasi aldim , hediyemi pazartesi gunu gittgimiz malldan almistim, kartta aldik , hosgeldin bebek diye , pembis pembis bende aradigim seyleri buldum bu arada , hemde ucuzlukta ,evimize geldik sonra babamiz geldi , onada ogrencisi kol boregi getirmis bir tabak :) bende irmik helvasi yapmistim, aksam ki menumuz zengindi .
Bugunde dersten geldim, mirzahan bey karnini doyurdu, simdi tv izliyor sonrada uyuyacak, aksam camide huzursuzluk yapmasin diye kendiside biliyor hic itiraz etmiyor :)
fotolari yukleyemiyorum malesef yaziyi gondereyim sonra resimleri gonderirim.

No comments: