Tuesday, March 28, 2006


Bugun sabah altibucukta kalktik Mirzahan sayesinde erkenden uyandi aksam da gec uyumustu ama uykusunu almis galiba , bende erekn yattigim icin sorun olmadi, kahvaltimizi yaptik, etrafi toparladik birazdanda cikicaz bende daha vakit var birseyler yazayim dedim blogumuza, havalar soguk burada hala isinmadi bu hafta 60 mislarda olacak diyorlar ama ny havasi belli olmaz tabii.
Pzar gunu parade vardi burada bayridge oturan irishlerin saint patricks day parade havanin yagmurlu ve soguk olmasina ragmen insan vardi baya, Mirzahan istedigi icin gittik baktik onlar gecti , bando takimindan baska birsey yoktu aslinda :) etekli amcalardan baska birde baktim mirzahan usuyor eve geldik sonra , dun dis doktorumuza gitik mirzahnin kontrolu icin , Mirzahanin disleri cok yakin oldugu icin birbirine cok cabuk cavity oluyor dedi doktor ablamiz aralarini acti on dislerinin , unutmadfan dun sansimiza bizim bindigimiz R subwayi calismadi su borusu patlamis 36 ve 95 arasi calismiyrmus bunu babamiz ogrendi sabah haberverdi yoksa rezillikti , normalde ben tek subwayle doktorumuza gidiyordum ama dun tarnsfer aldim neyse ulastik dktorumuza isimiz bitti donuste Mirzahan dondurma istedi , aldik carvelden uzerinde sprinkle falan istiyor normal dondurmayi sevmiyor suslu olcak :) aksam babamiz barbeku yapalim dedi bende hic hazzetmiyorum , elektrikli barbekumuz var kucuk, sevmiyorum tadini etlerin komur atesindedki gibi olmuyor , yaptik, ben mantar yedim fena olmadi ,baba oglan et yediler, birazdan derse gidicem mirzahani okula birakicam simdilik boyle .

No comments: