Thursday, March 2, 2006

kar ve yagmur



Yaklasik on gundur yazamadik gunlugumuze, vakit bulamadik birazda ihmal tabii, Mirzahan yanimdayken yazamiyorum biliyor cunku anne resimleri ac, ana black sayfayi acalim diye tutturuyor aksamlari o uyuduktan sonra bende uyuyorum bu aralar erkenciyiz biraz :)
Pazartezi ogleden sonra disari ciktik Mirzahani chuckecheese e goturduk burasi cocuklarin oyun oynadigi kapali mekan , icinde oyuncaklar var coin aliyorsunuz yani jeton gibi oyuncaklara atiyorsunuz , oynuyorsunuz, bir yandanda masalrda oturup yemeginizi yiyiyorsunuz. Bana cok sikici geliyor ortam basik, los, her yerden ses geliyor benide cekmiyor acikcasi babamiz la Mirzahan oynuyor ne zaman gitsek basimiz agriyarak eve geliyoruz ama Mirzahan soz verdigimiz icin gittik o gun, sali gunu evdeydik Mirzahani okula goturmekten baska bir sey yapmadim, dunde ikindiye dogru babamiz geldi beraber longislanda Mirzahanin gozlugunu siparis vermeye gittik, bir hafta sonrasina verdiler, trdede almistim gecen yaz adamlar ikindiye vermislerdi burada gec veriyorlar fabrikadan gelecekmis falan neyse hallettik oradanda camiye gittik sohbet guzeldi ilk defa Mirzahani cocuk odasinda birakip mahvelden dinledim :) bugunde karla karisik yagmus yagdi ara ara havada cok soguk, bu arada ben pazartesiden beri iki arkadasa ingilizce calistiriyorum zevkli gidiyor simdilik sabah Mirzahni okula biraktiktan sonra camiye gidiyorum orada calisiyoruz sonra Mirzahanin okul saatine bitiriyoruz .
Yarin cuma bu hafta cok yogun gecmesede cabuk bitiyor gibi geldi :) yarin camii var insAllah yine , havanin kotulugunden bir yere gidemiyoruz malesef carsi gibi :) cektigim fotolar makinemizin pili cok az kaldigi icin guzel cikmadi ama yinede koyuyorum .sagdaki gecen haftadan agliyordu circuit cityde :)

No comments: