Saturday, March 11, 2006

park



Dun arkadaslarla parka gittik, cocuklarla beraber hava cok guzeldi yetmisleri gordu burada , evde kalmayalim dedik saat dort gibi ciktik alti gibi geldik, sahile indik ama cok ruzgarliydi fazla oturamadik bugunde guzel olacakmis hava, bugunde bulusalim dedik, cocuklardan biri hasta olmazsa :)
Aksam da babamizla ciktik seksenaltiya yuruduk aslinda fazla oldu ama bir gunde ,hava guzel olunca degerlendirelim dedik.dun mirzahanin ogretmeni aradi ben Mirzosu saat onbir bucukta aliyorum normalde , bugun oniki bucukta al dedi arkadasinin birthday partysi varmis olur dedim eve geldim onbirde arkadaslarla dersi bitirmistim yemek yaptim firsattan istifade :)
Bugun icin carsiya gidelim diyorum ama kalabalik oluyor cumartesi belli olmaz bakalim aksama kadar cok vakit var.

No comments: