Friday, March 17, 2006

The Same



Gecen hafta sonu hava guzel diye iki gun disarilarda gezdik park, bahce ama farkinda olmadan usutmusum malesef ,uc dort gun bogaz agrisi cektim ki ben ust solumun yolu hastaligi gecirdigimi hatirlamiyorum baya olmus demek ki neyse, hastalikta vucudun sadakasi imis :) yatmadim ama sesim cikmadi bir sure bu hafta pazartesi ogleden sonra disardaydik gezdik, tr e gelirken ne goturecegimizi dusunduk bir kismini aldik ben hasta hasta gezdim bu arada geri kalmadim :) aksama eve geldik erken geldik bu sefer babamiz ders calisti biraz sali ve carsamba gunu evdeydik sabah ben derse gidiyorum arkadaslara oglene kadar vakit geciyor zaten , carsamba aksami camideydik, Mirzahan evde soz vermesine ragmen beni hic dinlemiyor malesef camide :) cocuk arkadas buldum , oynagacagim diye kendine geciyor, bu arada aklima gelmisken mirzahandan inciler , anne gozlerim open shut oluyor ( gozlerim acip, kapaniyor ), anne gozlerimde sand var ( capaktan bahsediyor ) anne niye insalarin bazilari white bazilari black ( insanlar niye siyah be beyaz) boyle daha cok varda aklima gelen bunlar, bu aralar kendi kendine yemek yemesi icin zorluyoruz , Mirzahan zor yemek yedigi icin iki yasina kadar ben yedirdim ondan sonrada boyle devam etti kendisi yedigi zaman azicik alip birakiyordu benimde icim rahat etmiyor tabii ben tamamliyordum geri kalanini, ama farkettim ki istedigi zaman bitiriyor beni kullaniyor yemek icin dun aksam konustuk babamizla ,artik kendisi yemek yemek zorunda buyudugunu anlattik, yoksa time out verecegimizi anlattik aksam yedi sabah da yedi kendisi sureleri uzun olsada :) insallah tamamen kendisi yiyecek bundan sonra.
Dun de mirzahanla seksenaltiya gittik ama uyudu arabasinda uyanmadi gelene kadar bende corap alacaktim rahat rahat gezdim , buyudugu icin araba agir oluyor haliyle , surmeside bir sure sonra zorlasiyor , alistik artik ama seneye binemez heralde :)
Bugunde camimiz var , birazdan cikip Mirzahani alicam sonra camiye, oradanda arkadasa gidip ders calicagiz , iste boyle hafta sonu cabuk geliyor gibi .gozlugumuz geldi sonunda ama kucuk gibi biraz begenirken aceleye getirdik sanirim cunku kapanacakti magaza neyse zaten trde tekrar almayi dusunuyorduk idare edecek artik iki, uc ay daha.

No comments: