Sunday, April 16, 2006

Bir hafta

Insan yazamayinca duzenli unutuyor olanlari aklima gelenleri yazicam artik, su an mirzahan yanimda yatiyor babamiz yok pensilvanyaya gitti gelmesi geceyi bulur , Mirzahanda sikildi oyalanacak bir sey bulamiyor her seyi bitirdi tv, pc, oyuncak, yemek :) uyku saati ama oglen uyudugu icin uykuya gecemiyor, dun long islanda gittik babamizla mirzahan piknige gittigi oradaki camide bende arkadasa ugradim istiyordum cok ugramayi bebegi olmustu su an bes aylik ama olsun uzak olunca yolumuz dusmuyor L I malesef, guzel gecti dun giderken mallara ugradik outletler ozellikle cok ucuzdu bir suru sey aldik mirzahana babamiza ve TR icin hediye ben bir sey almadim :) bulamadim desem :) saat yediye dogru eve geldik yorgunduk cok Mirzahan cok keyifsizdi persembe gunu piknige gitmistik arkadaslarla o gun kapti bir seyler heralde atesi cikti cumartesi aksami ilac verdim ama dun cok sessizdi, alisik degiliz tabi oyle sessisz sedasiz oturmasina :) aslinda iyi oldu gezerken hic ses cikarmadi gelirken ikeaya ya ugradik bir seyler aldik gecen gitigimizde su bardagi almistik alti tane onlarin dordu iki gunde kirildi :) pek adetimiz degil ama kridk ailecek bardaklari .
Cuma gunu evdeydik yagmr yagdi aksama kadar babamiz ogelen camiye geldi, mirzahanida cumaya goturdu bende uyudum dinlendim biraz cunku persembe gecesi uykum kacti uyuyamadim bazen oluyor sabah cok zor kalktim arkadaslarla dersimiz olmasa kalkmazdim cunku Mirzahanin okulu yoktu easter tatili var burada iki hafta babamizda tatil , persembe gunu en yogun gunumdu carsamba aksamindan benF.soylemistim hava guzel olucak bizim sahildeki parka gidelim diye oda oki demisto sonra diger arkadaslarada soylemis bende dersten sonra 86 ya giitmistim mirzahanin easter partisi vardi gec alacaktim , aradilar beni, saat ikide ayarladik park saatini ben kostur kostur Mirzahani aldim,evde irmik tatlisi vardi onu goturuyum dedim birde popcorn yaptim, bana ugradilar diger uc arkadas buradan gittik parka cok zevkli gecti park kalabalik olunca zevkli oluyor oynadi cocuklar bir erkek mirzahandi bu arada :) biraz oynattik onlari sonra ust tarafa yuruduk piknik yaptigimiz yer tepe, yesiilik asagida sahil var cok guzel manzarasi biz babamizla firsat buldukca gidiyoruz , arkadaslarda begendi , Mirzahan elinde sopa kumlarla oynadi arada kizlari kovladi :) sonra iskeleye yuruduk oarada da oturduk sagda manhattan manzarasi biz denisin ortasinda solda verrizona koprusu manzaramiz gorulmeye degerdi biraz yagmus yagdi nemden eve geldik saat alti gibi cok yorulomusuz ama yattigimiz yeri begendik:)
sali gunu Manhattana gittim gezdim alacagim seylere baktim buldum bir tanesini aldim Macysde her sene bu zamanlar cicek gosterisi diyim , o oluyor , dunyani n en buyuk alisveris merkezi 8 katli iki strette kapliyor alt katinda cicekleri sergiliyorlar akliniza hangi cicek gelirse ben fotograf makinemi unutmusum malesef :( yarin gidicez insallah cekerim bitmediyse , iceri girerken harika kokular gelior burnunuza kaktusten laleye portakal agacindan papatyaya ...

yarin babamizin Manhattanda isi var sizde gelin dedi mirzahani toysrusa goturucez birazda gezeriz , havalar guzel buralarda bizim tr e gelis vaktimiz yaklasti, babamlarlada gorusuyorum onlarda bugun Mekkeyi mukerremeye gectiler InsAllah, simdilik boyle guzel fotolar var ama bilgisayardan yukleyemedim babamizin bakmasi lazim .

No comments: