Sunday, April 23, 2006

.....





Iki gundur yagmur yagiyor ozellikle dun gece sesine uyandik cok hizliydi, dun misafirim vardi oglen bostondan A. abla ve arkadasi geldi uc gunlugune gelmis;er new yorka bana ugradilar yemege ,sonra gezeceklerdi ama sanslarina hava cok kotuydu , uc saat kadar kaldilar sonra gittiler bizde mirzahanla disari cikmayinca sikildik evde :) neyse aksama camide sohbet vardi oraya gittik az kisi vardi hava muhalefetinden dolayi , Mirzahan oynadi arkadaslariyla gunduzde oynamisti , aksama eve geldigimizde biz uyuyalim dedik hemen yorulmusuz , biz yattigimizda Mirzahanin odasindan sesgeliyordu artik kacta uyudu bilmiyorum :) hatta babasi yatti bir ara odasinda yagmurun sesinden korkmus :) sabah gec kalkti haliyle , camasir temizlik disinda bir sey yapmadim, hafta ici de misafir agirladim carsamba gunu arkadas dogum yapmisti iki ay once anneside gelmisti trden onlari cagirdim birkac arkadas daha vardi , persembe gunu cok sicakti 83 leri gordu burasi herkes sokaktaydi bizde tabii mirzahanla 86 ugradik neler gelmis diye baktik, istedigim ayakkabilrdan buldum hemen aldim numarasi bitmeden :) aksamada E.ye gittik gecen seneden beri istiyorduk o gune kismet oldu iki arkadas daha vardi cocuklarida vardi mirzahan rahat etti kucuk cocugu olmayan evlerde cabuk sikiliyoruz malesef , yuruyerek gitmistik yuruyerek geldik saat oniki falandi eve geldigimiz toplam elli street yuruduk galiba :) alisigiz gerci yorulmuyoruz cok fazla ama Mirzahanin strollerini surmek yoruyor buyudu agir geliyor ama strollersiz hayatta dusunemiyorum burada ozellikle yuruyuslerde
Cuma gunu sabah ders yapmadik arkadaslarla bir tanesinin kizi hastaydi Mirzahani okula biraktim alisveris yaptim marketten sonra mirzahani aldim camiye gittim babamizda cumya gelmisti mirzahani ona biraktim bende rahat sohbet dinledim okullar tatildi burada yarin aciliyor , mirzahani okula yazdiricaz insallah seneye Preschoola baslayacak on kayit yaptirmamiz lazim, ogleden sonrada babamizi kandirip bir yerlere goturmeyi planliyoruz Mirzahanla :)
yukaridaki kar fotosu iki hafta once yagan kar oglen karliydi hava aksama gunesli :)

No comments: