Friday, April 28, 2006

Mirzahan'nin Okulu Bitti

Bugun cuma cok cabuk geldi cuma bu hafta , pazartesi Mirzahani seneye gidecegi okula yazdirdik artik oglusum preschoola baslayacak saatlerin 11- 2 arasi ve 2 ile 5 arasiydi ben 11-2 arasini sectim okulu buyuk sayirli bu okula gore kac sinif olusturacaklar bilmiyorum ama uc dort sinif olur heralde bu okul yetmisinci street eski okulumuza gore iki street fazla , Mirzahanin bir huyu var , dusuncelerini kolay kolay degistiremiyor her sey kuralina gore olacak sirasiyla mesela yatarken once suyu pencerenin kenarina koyulacak uzeri ortulecek :) duasini okuyacak sonra babasi veya ben bedtimestorysini okuyacagiz bir tanesi olmasin uyumuyor yaptirana kadar soyluyor , okul konusuda oyle bir bucuk senedir bu okula gidiyor seneye yeni okul icin alistira alistira soylememiz lazim ben de oyle yaptim artik 4 yasindasin yeni okula baslayacaksin diye, simdi biliyor seneye oraya gidecegini ogretmenlerinin degiseceginide anlattim rahattiz simdi kabullendigi icin :) bugun daycaredeki son gunumuz mayistaTurkiyede olacagimiz icin nisanda bitiriyoruz okulu, ogretmenleri parti yapcaklarmis Mirzahan icin :) okula gidince ogrendim bugun saat bir de alcam , dun ogretmelerine hediye aldim gidince vericem insAllah sonrada camiye gecelim diyordum ama duruma gore bakalim artik belki sohbete yetisemeyiz.
Dun saat dokuzda ciktim evden aksam dokuzda girdik oyle yogundu yani :) sabah Mirzahani okula biraktim sonra derse gittim , geldim Mirzahani aldim 34 gidecektim dun N.abla ile gorusmustum , subwaya bindik geldik times square bulustuk N. abla ile toysrusdan basladik gezmeye 34 de bitirdik aksama kadar gezdik cok eglenceli gecti Mirzahanda sikilmadi iki tane abla vardi onlarin arkasindan kostu durdu . karnimiz acikinca malum gidecegimiz yer Mcdonaldsa gittik normalde veggie burger cikmiyordu 34 deki Mcdonaldsda simdi cikarmaya baslamislar ondan ismarladik , oturduk yarim saat kadar tekrar kaldigimiz yerden basladik gezmeye N. abla guzel seyler aldi , bende terlik bakiyorum anneme ama bulamadim istedigim gibi malesef , sonra hadi ice cream alalim dedik nerden Mcdonaldsdan tekrar gittik oturduk biraz ama yorulmusuz tabi sonra oldnavy de ugradik en son oradan 42 e yuruduk broadwaye oradaki parkta oturduk millet cimenlerin uzerine oturmus havada cok guzeldi bahar havasi sonra N. abla NJ de oturdugu icin otobuse bindi bende babamizi aradim okuldaydi bulusalim dedik ama saat alti cok kalabalik o saatte tabi millet isten cikiyor 46 lara kadar yurudum bir ara muzikallerin oldugu sokaga dalmisim yanlislikla cikmak ne mumkun hem sira hemde kalabalik , ozellikle bir tanesinin onunde nasil kuyruk pankartlar falan kim oldugunu anlamadim onumu gormeye calismaktan bu arada mirzahan arabasinda onuda sruruyorum neyse orayi atlattik babamizla bulustuk eve geldik namaz kildik, carsiya mirzahanin ogretmenlerine hediye alacaktim babamizinda bankada isi varmis 86 ya gittik ben de cerceve aldim 4 tane , eve geldik yorulmusuz cok CSI izledik yari uyur yari uyanik Mirzahan hic yorulmamis gibiydi gerci arabasindaydi cogu zaman amam biz yatana kadar tepemizdeydi :)
Bugun de N. abla camiye gelecekti camiden sonra bir yere gidelim demistik ama daha gorusmedik ararsa cikari disari bende birazdan Mirzahni almaya gidecegim, simdilik boyle

No comments: