Thursday, September 14, 2006



Bugun yagmur var disarida evde kaldik yani cikamadik bir yere :) aslinda ben bir century yapayim demistim mirzayi okula biraktiktan sonra , vazgectim yagmuru gorunce.Okuldan aldim mirzahani saat ikide dun tam ikide gitmistim baktim cikiyorlar bugun erken gideyim dedim gec kalirsan para cezasi var , o yuzden zamaninda gitmek lazim.
gecen cumartesi hava cok sicakti arkadaslari aradim cocuklari parka goturelim hem de piknik yapalim dedim , ayarladik dort arkadas bulustuk sahile yakin parkimiz var oraya gittik, cocuklar oynadi parkta biz anneler oturduk , bir ara mirzahan elindeki sopayi arkadasina atti kiz agladi tabiki Allah korudu gozune falan gelmedi onbes dakika falan agladi mirza eve gidince bana kizma diye dusunucem dedim mirzahan :) cok yorulmuslar aksam eve geldigimizde mirzahan bayildi resmen :) ertesi gun de arkadasin akikasi icin long islanda gittik cok zevkli gecti babalar mac ,annelerde voleyol ve yakan top oynadi , cocuklari hic gormedik desem :) ama aksam trafige yakalndik gelirken eve onda girebildik bu arada mirzahan iki gun tv izlememe cezasi aldi arkadasina vurdugu icin ilk gun agladi sonra alisti , bakalim etkisi olacakmi ..
hafta ici Mirzahani okula goturup gecirmeyle geciyor , biraz once arkadasim aradi o gelecekmis , simdilik bu kadar iki fotograf koyacagim mirzahan cantasi ile :)

No comments: