Friday, September 8, 2006

Mirzahan Preschoola Basladi






















Mirzahan carsamba gunu okula basladi , gecen seneden alisik oldugumuz icin hic zorlanmadik ama aglayanlar vardi arkadaslarindan ,class1 sinifi ve 11 kisiler iki tane ogretmenleri var orta yaslarda biz begendik ogretmenlerimizi babamizla, indian bir tanesi bir taneside ispanyol.yemek sorunumuz vardi et var cunku yemeklerde bugun konustuk et ve tavuk vermeyin dedik ogretmenine oki dedi kendisinede tembih ettik ogretmenine soluyordu siraya girdiginde i dont eat meat diye :)
Mirzayi okula biraktiktan sonra uc gundur 86 yi geziyorum carsamba gunu E.nin akikasi vardi ona hediye aldim , dun mirzaya canta ve pazar gunu olan diger akikaya hediye aldim bugunde babamizla mirzayi biraktiktan sonra yuruyelim dedik ve gezerken oglusa kot aldik ihtiyacimiz vardi sonra eve geldik babamiz cumaya gitti bende mirzayi aldim geldik evimizi toparladik yemek yaptik 3 gundur fasulye yemeyimiz vardi bitmedi mubarek :) simdi ben balkondan yaziyorum mirzada asagida arap komsularin cocuklariyla oynuyor .
Dun beret kandiliydi aksam camiye gittik kalabalik sayilirdi namazlari kildik, sohbet dinledik sonra eve geldik 100 rekatlik namazi kilmak icin , 12 ye kadar bitirdik insAllah kabul olur , bu hafta baska sali gunu misafirim vardi E. ve N.abla geldi beraber oturduk 3 aydir gorusmuyorduk , carsamba gunu camimize gittik hem sohbete hemde akika yemegine, bu hafta dolu gecti , pazar gunude piknikge gidiyoruz insAllah .
Mirza beni parka gotur anne dedi goturdum asaida arkadaslarini gordu ben parka gidip gelicem dedi gittik bir kere kaydi sonra anne ben eve gidicem dedi 5 dakika zor durduk :) anne ben eve gitmezsen arkadaslarimla oynayamam dedi :) geldik yarina bir planimiz yok simdilik cikariz ama bir yerlere insAllah

No comments: