Thursday, December 28, 2006

Bir hafta

Anlatmaya hangi gunden baslasam bilmiyorum, bir hafta cok cabuk gecti, bu aralar camideydik ust uste, gecen pazar evdeydik Mirzahan'la , pazar tesi xmas oldugu icin her yer kapaliydi ,bizim buralar haric muslumanlar yogun oldugu icin acmislar onlari ilgilendirmiyor tabii, tatil :) o gun avrupadan gelen bir ablamizi ve esini karsilamak icin havaalanina gittik ailecek, diger arkadaslarla orada bulustuk, giderken cicek almamiz gerekiyordu her yer kapali tabi, internetten bulduk bize yakin iki cicekci , enyakin olandan aldik giderken havaalanina, evvelsigunden sekerpare yapmistim , onuda goturdum , havaalanindan onra camiye gidecektik, neyse aldik ablamizi ,giderken strech limuzinle geldik camiye :) Mirzahan'la arkadasi arabanin sagini solunu karisitirdi gidene kadar :) aksam ona kadar kaldik camide yemek yedik, muhabbet ettik ,Mirzahan'i gormedim desem yeridir, arkadaslari ile oynadi, acikinca geldi yanima hayret acikiyormus dedim kendikendime :) tabii camii diyince Trdeki camiler gibi degil camimiz, cocukodasi, yemek salonu, kutuphanesi her seyi var,sali gunude camideydik gunduz, okulla tatil oldugu icin cok cocuk vardi Mirzahan bol bol oynadi yine, dunde ailecek sabah ondan aksam onikiye kadar disardaydik, bayram oncesi alisveris yapmamiz gerekiyordu , babamizinda okullarinda iisi vardi hepsini ayni anda halledelim dedik, ama yetistiremedik, ilk basta wallmart ve ikea yaya ugradik, ogle yemegimizi burgerkingde yedik, vegie menu , Mirzahan icindekileri gorse agzina almazda arada kayniyor tabii, zeytinler, mantarlar, :) gezimiz longislandan baslayip,Bronx, ve Manhattan'ida icine aldi, araba icinde gecti gunumuz ben istedigimim yere ugrayamadim Mirza'ya bayramlik almak icin , aksam camiye yetismemiz gerekiyordu cunku, bende yarin gidicegim insAllah , oradan camiye gectik, arkadasimizin birini Turkiye'ye gonderdik bugun , onunla gorustuk dun tum arkadaslar, bu sene cok goc verdik Tr'e :( aksam onikiydi eve geldigimiz , Mirzahan hemen uyudu.

Bugunde sabah 86 ya gittim yeni bebegi olan arkadasima hediyealamak icin, kizlar icin cok guzel seyler var ama oglanlar hep ayni :( bende kiyafet yerine, albumve cerceve seti aldim, kizinada kalem seti aldim, donerken eve benetton' ugradim %50 indirim varmis, Mirzahan begendi bir tane sweat tarzi , buyuk dedim israr etti, size da yoktu aldik istedigini, elleri gozukmuyor , kayboldu icinde :) sonra eve geldik, cocuklar icin yemek yapmistim sabah onu geldiler aldilar, bende arkadasima gittim aramislar beni gec kaldigim icin :) Mirza rahat vermedi bana orada, benim istedigim olsun huyu var Mirzahan'da bunu asamiyoruz malesef, olmayincada agliyor, her gun konusuyoruz ama yenemedik bir turlu bu huyunu, eve gelince time-out verdim odasina gecti, sonra baktim ses yok, uyumus , simdide uyandi , ne zaman uyuyacak merak ediyorum, yarin Manhattn'a gidecegim, ogleden sonra , cumarteside arife gunu , o gunde temizlik ve tatli yaparim bitti iste bu hafta boyle, fotograflarda, ny timesin basildigi bina, yankee stadiumu, nets de vardi ama guzel cikmamis malesef , triboro bridge bir tanesi ,digerleride babamizin calistigi okulardan biri,Mirzahan merak ediyordu , babamizda goturdu.

2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Iyi bayramlar öncelikle:) Oraya bayram henüz gelmedi ama olsun:)

Mirzahancık babasıyla bayram namazına giderken de çeker misin fotoğrafını, ne tatlı olur kim bilir:)

Ilk fotoda çok üşümüş görünüyor yazık:)

Sevgiler

New York'tan said...

Sanada iyi bayramlar anne ve bebisi
namaza gidemedi malesef Mirzahan, kiyamadik uayndirmaya aksam gec uyumustu seneye insAllah :)
Fotografta haklisin hava soguktu :)