Saturday, December 16, 2006

Haftasonu











Havalar guzel gidiyor iki haftadir, newyorkun catir catir soguyu yok simdilik, burdakiler kar bekliyor ama christmas icin gorunurde yok bizde istiyoruz kari ozledik , lapa lapa yagsa yurusek , oynasak, kaysak insAllah yagar kisa zamanda .insan boyle havada ne giyeceginide bilemiyor bir gun soguk bir gun sicak ,evler zaten sicak , burada apartmanlarda oturanlar yaniyor evlerde cunku cok fazla yaniyor kaloriferler millet pencere aciyor ev havalansin diye saglik icin iyi degil bence , cok kuru oluyor evin havasi, gezmeye giderken apartmanlarda yasayan arkadaslara yazlik giyiniyoruz cocuklarda kisa kollu hatta kolsuz :) Biz kendimiz ayarladigimiz icin isiyi usursek yukseltiyoruz , sicak olursa azaltiyoruz.




Bugun Mirzahanla 86 ya gittik , ona soz vermistim mcdonaldsa goturucem diye, oyun parki var , arkadas bulursa cok guzel oynuyor, giderken F. ya telefon actim , onlarda geldi kiziyla iki saate yakin oturduk sonra F.nin evine gittik , kahve, meyve derken saat alti olmus , saatin farkina varmamisiz sonra geldik evimize , bugun babamiz gec gelecek, Mirza da yorgun zaten oynamaktan :) erkenden uyur diye tahmin ediyorum.Carsi cok kalabalikti, insanlar kostur kostur hediye aliyor , KB toysa gittik , kuyruk magazanin sonuna ulasmis neredeyse, zor ciktik




disari , her magazadan ayri ayri christmas sarkilari , ezberledik farkina varmadan :)




Yarin hava guzel olacakmis parka gideriz , Mirzahanin tabiriyle buyuk parka , evimizin hemen onunde ki kucuk park, sahile yakin olan buyuk park, Haftaya randevu almam lazim dis doktorundan , bir de kendi doktorumuzdan , okullar tatilke onlari halledim insAllah.




Mirzanin bu ara en buyuk keyfi legolarla oynamak , havaalani yapmis uc gun once, o bozulmuyor evin ortasinda duruyor simdilik :) babasiyla spiderman puzzle yaptilar, oda odasindaki masanin uzerinde duruyor onu ben bile bozmak istemiyorum, parcalari kucuk emek emek yapti ikiside :). Persembe okuluna goturdugum un kurabiyesi cok begenilmis tarifi istendi ama turkce tarif bendeki cevirmek lazim cup olcusune , insanlar ne anlasin cay bardagi, su bardagi :)Mirza pogaca istiyor simdi benden usenmezsem yapicam yarin sabahada kahvalti icin degisiklik olur .



koydugum fotolar Mirzanin yaptigi calismalar , digeride kitaplari cekmemi istedi kitaplarini, iki buyuk boxda devami var kitaplarin :)

3 comments:

Anne ve Bebisi said...

Maşallah Mirzahan'a, ellerine sağlık:) Anladığım kadarıyla bir kaç dili bir arada öğreniyor:) Allah zihin açıklığı versin:)

New York'tan said...

Amin, tesekkurler.Mirza preschoola gidiyor, gecen senede krese gondermistim.Ingilizce okulda evdede Turkce, iki dili karistirmiyor birbirine simdilik InsAllah da boyle gider sevmiyorum cunku yari turkce yari ingilizce.

Anne ve Bebisi said...

Eğer evde ingilizce konuşmasına izin vermezseniz,bir de düzenli olarak türkçe kitaplar okumasını sağlarsanız -kelime hazinesinin genişlemesi açısından- inşallah her iki dili de çok güzel konuşur büyüdüğü zaman.(Biraz dil bilimi dersleri almıştım da üniversitede, naçizane tavsiyem:)) Ana dillerini unutan çocukların durumuna cidden üzülüyorum.