Thursday, December 21, 2006

Party











Bugun cok kosusturmali gecti aslinda dunde oyleydi, sabah dokuz civari geldi yanima anne bugun parti var cookie yapcaz dedi, gozumu zor actim :) tamam dedim ,aslinda aksam yatarken hazir alirim diye dusunmustum ama cok hevesli kiramadim, tamam dedim beraber yapalim, yuzumu yikadim, gectim mutfaga pcyi actim, Trden arkadasimonline , onunla gorustum hep kahvalti yparken dek geliyorduk , sordu yine kahvaltimi diye yok dedim, yuzumu yikadim geldim :) Mirza bey cookie yardim edecekti ama unuttu galiba yardima gelmedi hic :)




Okula goturdum, bugun hava guzel sayilirdi, ogretmenimiz bizleride cagirdi partiye , bir saat ara vardi, eve geldim , cumartesi misafirim gelecek insAlah onun icin camlari silmem gerekiyordu onlari sildim aslinda kirli degillerdi ama yagmur ciseleyince gecen hafta leke oldu, goruntusu hos degil , otururken, sonra tekrar hazirlanip okula gittim, benle beraber bes veli daha vardi, masalari hazirliyorlardi, cocuklar oturdu yediler getirilenleri, ogretmenimiz benim goturdugum cookieleri dagitirken bizim bayragimizin rengide kirmizi dedi anlatti , bayramda neler yaptigimi zi cok guzel ogretmenimiz Turk olmasi ayni dili ayni seyleri konusuyoruz.




Dun Mirzayi biraktiktan sonra century e ugradim, gezdim , corap bolumunde yarim saat oyalanmisimdir heralde neyse sonunda kara verdim aldim, baktim namazim gececek , evi carsiya yakin olan arkadasima ugradim, namazimi kildim, saolsun yemekte hazirladi, beraber yedik, cok tatli bir kizi var MasaalAllah, bana seyma diyor :) iki yasinda henuz , oynadik beraber legolarla, saatim gelince Mirzayi almaya gittim, aksamda camideydik, cikista market alisverisi, Turk marketi alisverisi bir de manav alisverisi yaptik, arabanin arkasi doldu eve cikarmak hic kolay olmadi :) birazini Mirzaya tasittik :) onlari yerlestirdim, sabah is olmasin diye saat onikiye geliyordu bittiginde ,unuttum sali gunude okul cikisi doktora gittik oksuruk vardi oncesinden sadece sabahlari kalktiginda oluyordu , babamiz israr etti goturelim diye, iyi ki goturmusum hafif ear infection olmus, okusuruk icin ilac verdi bir de, eve dortte geldik, cok yorulmusuz hemde acikmisiz ee sabah onda kahvalti yapmistik , hemen yemek yedik sonra Mirza da ben de uyumusuz :) Mirza ilaclarin etkiyle tabii, boyle gecti iki gun , yarin yurttaki cocuklar icin yemek yapicam insAllah, malzemelri ayarladim biraz once, saat ucte de inspector gelecekmis eve ,biz evin ilk kiracisiyiz , sureli oturma izni vermisler , simdi tekrar kontrol edeceklermis ama dedim eve ayakkabi ile basmasinlar , laf anlatmak bir dert adamlara , poset vericem alirlarsa, en azindan tahtaya bassinlar , bana temizlik isi cikmasin.




Iste boyle, Mirzahanin parti fotograflarini koyuyorum iyi cekemiyorum, hareket halindeyken, bana bakmiyor hic, hep arkasi donuk cikmis :)




4 comments:

Anne ve Bebisi said...

Okurken yoruldum valla:) What a busy life maşallah:)
Geçmiş olsun Mirza'ya öncelikle. Sonra da afiyet olsun kurabiyeler için:)

hilmikal@gmail.com said...
This comment has been removed by the author.
hilmikal@gmail.com said...
This comment has been removed by the author.
New York'tan said...

thanks, yogun olmak guzel, vakit geciremiyoruz yoksa evde :)