Wednesday, January 24, 2007

Around The World Travel Day 1

Yazdigim post biraz once uctu :( yazdiktan sonra ayni seyleri yazmak zevkli gelmiyor malesef
bugun Mirzahan'in okulunda around the tarvel daydi, isimden anlasildimi bilmem :) ulkeleri gezdiler, ulke ve kita karisikti, alti ulke vardi sanirim, onlara ait masalar vardi uzerinde de o ulkelere ait, esyalar, kitaplar, kiyafetler, takilar..., ulkeyi gezmeden once passport gorevlisi onlara sticker verdi, bende gonullu passport gorevlisi oldum, middle easti vermisler ama Turkiye karsimdaydi, karsidan bakistik :) isim bittikten sonra sinifa ciktim, Mirzanin cikis saatine kadar bekledim, ogretmeniyle konustuk biraz, eve gelirkende nereye ugradik bilin bakalim, evet pizzaciya ama babamizda istedi bu sefer:).
Bu hafta hava soguk olmasina ragmen disardaydik, pazar gunu babamizda evdeydi ailecek gezdik, Mirzahan'i chuckcheese goturduk soz vermistik, onlar oynarken orada bende mall gezdim, pazartesi, arkadasa gittik, ilk defa evine gittigim bir arkadasti, toplam alti buyuk, bes cocuk, aksam ona kadar oturduk, cok eglenceli ve zevkli gecti hatta bir ara karnima agrilar girdi gulmekten, arkadas saolsun,cesit cesit hazirlanmis gidene kadar yedik diyebilirim.
Sali gunude camideydim, hava cok soguktu giderkende gelirkende dondum kendi dusuncesizligim ne eldiven ne atki almadan cikmisim :) bugun de okulla gecti aksamada camideyiz insAllah, fotolari obur postta vericem gerci cok iyi cekememisim ayari bozulmus makinenin bende farketmemisim.

No comments: