Tuesday, January 30, 2007

...

Persembe gununden basladik babamizla oruc tutmaya , dun sondu , Allah kabul etsin , dunun asure gunu olmasi sebebiyle alisveris yapmaya gittik Turk marketine ,ac oldugumuzdan ne bulursak almisiz , kagit helva bile aldik :) Mirzahanin yaklasan dogum gunu icin sekerler aldim, goodie baglere koyacagiz, biz dogum gunu kutlamiyoruz ama Mirzahan cok hevesli, arkadaslari yaptigi icin okulda, kendiside istiyor , cocuklara Turk cikolata ve sekerlerinden aldim, degisik olsun diye.Alisveristen sonra petshopa gittik, gecen yaz olen betamizin yerine yenisini aldik,yazin biz Turkiye'deyken babamizin arkadasi yem veriyordu saolsun, havanin cok sicak gittigi gunlerde arkadasi ,baligi buzluga koymus serinlesin diye :) unutmus sonra evet cok ilginc dimi cok guldum ben duydugumda , vadesi o kadarmis baligin ne yapalim :).Kus almaya karar verdik love bird insAllah, ben pek sevmesemde tuylerinden dolayi, alicaz artik.Iftar icin beytiye gittik, karnimizi guzelce doyurduk, bu sefer ucumuzde degisik yemek ismarladik, herseyin tadina baktik boylece abartmadan :)
Bugun camideydim, Mirza'yi okuldan aldiktan sonra party malzemelerini aldik, baglerin icine koymak icin, whistle, coloring book gibi...Biraz once netten pastasini begendi, racecar :) deneyecegiz bakalim insAllah yapabilirim, kolay gozukuyor yapimi, cumaya ayarlayacagim insAllah dogum gununu , aslinda 3 subat ama o gun tatil oldugu icin, cuma simdilik, daha konusmadim ogretmenimizle, asure verdim ogretmenimize bugun , memnun oldu, tabagi yarin getiririm dedi.Asuremi dun sabah yapmistim, biraz koyu olmustu sonra su ilave ettim , ailecek begendik biz tadini :)
Cumartesi Long Islan'a gittik, babamizin isi vardi bende arkadasim D. ye ugradim Mirzahan babasiyla beraberdi, guzel vakit gecirdik, aksam yemegine kaldim , beni arayan olmadi uzun muddet, sonra babamizla gorustum Mirzahan nasil ne yapiyor , beni hic aramadiniz diye bende gormedim dedi :) cok yorulmus aksam eve gelirken uyuyarak geldi bende uyudum bir saat yol cekilmiyor gece gece :)
Yarin sabah kahvaltiya davetliyim, Mirzayi biraktiktan sonra gidicem benimki ogle yemegi olacak artik :) aslinda yarin carsiya gitmem lazim, oyle ayarlamistim , yeni bebegi olan arkadas icin hediye almam lazim , yarin davetli oldugum arkadasta yeni geldi onada hediye goturmem lazim ama sabah ugrayamam carsiya , babamizla beraber ugradigimizda gotururum insAllah,
Havalar cok soguk gidiyor, mevsimi ama uc hafta once yetmislerdeyken simdi yirmilerde, cumartesiye misafior cagirmayi dusunuyorum yarin netlesir insAllah.

2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Oruçlarınızı ve aşureyi Allah kabul etsin:)

Mirzahan'ın doğumgünü kutlu olsun şimdiden:) Çocuklar için eğlenceli bir olay:)

Balığı buzluğa koyan arkadaş Amerkalı mıydı?:) Amerikalıların yaptığı işlere benziyor da:P

Evet kuşlar ve tüyleri:P Bir de sağlık açısından dikkatli olmak lazım diyorlar. Hayırlı olsun:)

New York'tan said...

yok ya, baligi buzluga koyan kisi Turk'tu malesef :)