Friday, January 5, 2007

Bugun evde degildik :)

Baslik yazarken bugun evdeyiz diye baslayacaktim ama saat onbir civari telefon geldi H. abla davet etti aslinda ben de gitmek istiyordum ama cumartesi dusunuyordum bayram ziyareti icin, kismet bugunmus, bugun cuma cocuklara yemek gunuydu sabah hazirladim gezme isi cikinca , corba -kofte-makarna yaptim, Mirzahan'i babasi birakti okula bende aldim saat ikide , hava guzeldi bugun yarin daha da sicak olacakmis, ocak ayinda sortuyla dolasanlar vardi yine sasirmamak lazim burasi Amerika, saat dort civari gittik gezmeye , uzmedi beni Mirza oyuncaklarla oynadi, saat yedi de geldik, ben bir haftadir camasir yikayamiyordum :) simdi ucuncu postayi yikiyorum, bu hafta hep camideydik diyebilirim, arife gununden onceki gun misafirlerim vardi carsamba gunu gece onikide belli oldu, persembe gunu ogleye kadar hazirlik yaptim, aksam yemegine geldi misafirlerim, Mirzahan'nin arkadasida geldi, cok guzel oynadilar hatta Mirzahan arkadasina mektup hazirlamis onu da verdi, arife gunu de bayramlik almaya gidebildik :) istedigim takimin size yoktu ama baskasini bulduk Mirzahan anne tie olsun dedi aldirdi :) aksama da arkadasima gittik yemege, gitmeden babamiza hediye aldik carsidan, bayram gunu babamiz gec geldi namazdan , o gun bir yere gidemedik, babamiz rahatsizdi biraz aksam bayramlasmaya gittik camiye, ertesi gun icin salonu susledik arkadaslarla, bayramin ikinci gunu cocuklar icin bayramlasma vardi, hediye veriliyor, cocuklar siir okuyor, fikra anlatiyorlar, o gun bayram gezmesi yaptik, uc kisiye gidebildik aksama program oldugu icin, camiye gittigimizde, kalabalikti masAllah ,hediyeleri paketlemis arkadaslar, Mirzahan'da aldi hediyesini, saat ve dunya kuresi , ayrica gittigimiz bayram ziyaretinde de hediye aldi, bol hediyeli bir bayramdi Mirzahan icin, sali gunu ne yaptik hatirlamiyorum :) evde miydik degil miydik yani :) carsamba gunude ben sabah on, aksam on camideydim babamiz ve Mirza bana aksam yedi gibi katildi, persembe gunude longisland'a gittik aksama geldik ,gelirken taco belle ugradik son ecoli olayindan sonra almak ne kadar dogruydu bilmiyorum ama , ben aldim naco ve brutomu :) babamiz ve Mirzahan pizzadan yana kullandi secimlerini.
Yarin icin planimiz yok su an, ne cabuk geciyor gunler, haftalar yazarken anliyorum, dun babamiz ogretmenimizle gorusmus, Mirza'dan memnun, cabuk anliyor sonra digerleri anlayana kadar cani sikiliyor demis, daha oncede soylemisti, challenge olmasi lazim diye :) dun test cozuyordu babasiyla , sekiller var , cocuklarin kimisi, top oynuyor, kimisi, ip atliyor, bir taneside merdivene cikiyor, soruda sorulan baska seydi ama Mirzahan hemen merdivene cikan cocuk icin very dangreous dedi cok gulduk artik okulda nasil ogretiyorlarsa :)
Babamiz duzenli okumuyor blogu gecen gun okumus, yazim ve anlam hatasi bulmus bir suru :) cok hizli ve tekrar okumadan yaziyorum cogu zaman, dikkat etmem lazim ama siz boyle okuyun simdilik, gormeyin hatalari :)

2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Çocukken bayram kutlamak bambaşka oluyor:) Ayakkabısı başucunda yatanlardandım ben:) Annem her bayram, hala daha bize yeni kıyafetler almaya çalışır,diğer günlerden özel olsun diye. Bakalım ben aynı özeni çocuklarım için gösterebilecek miyim?

Bu arada cami organizasyonlarınızı okuyunca orada olasım geldi,maşallah:)

New York'tan said...

anne ve bebesi,burada sikilmiyorsak
camidir sebep :) insAllah hep boyle devam eder, bayramda bizede yeni kiyafetler alinirdi kucukken, babamiza ve kendimede aliyorum simdi ,gelenegi devam ettiriyorum yani, bayramimiz bizim ,ozel olsun ,guzel olun diye..