Thursday, January 18, 2007

Mirzahan kar yakalamaya calisirken :)
Bu da arabayken cekildi, Manhattan

Dun arabadayken cektim, sikintidan :)


Mirzahan uyurken :)



Disarida kar atistiriyor ve hava cok sogudu bu hafta, evdeydik , disari cikmadik sayilir,Mirzahan ve ben de oksuruk basladi, ben ilaca basladim, Mirzahan'da yarin doktora gidecek insAllah, dun okula gondermedik, babamizin okullarda isleri varmis bizde onunla gittik, araba icinde yarim gun gecirdik :) aksamda camideydik, cikista hactan gelenlerin ikrami zemzem ve hurma vardi, birde borek yaptirmislar, benim haberim yoktu, Mirzahan geldi anne pizza yiyecekmisiz dedi, arkadaslarindan duymus yok dedim annecim, sen yanlis anlamissin dedim, israr etti bu, ben inanmayinca aglamaya basladi, cok komik bir durumdu millet bize bakiyor ne oldu diye, neyse arkadas geldi , ikram var dedi,gidince gorduk pizza degil borekmis :) kaldi ki eve gelmeden pizzaciya ugrayip, pizza almistik, cocuk pizzaci oldu cikti, uc ogun pizza ver yiyecek.




Sali gunu staten island malle gittik aksam ustu, Mirzahan'i babasiyla biraktim,kendim gezdim magazalari :) defile vardi bir de onu izledik, gelinlik ve damatlik tanitiyorlardi, bir saat falan surdu.




Evde olunca pasta, cookie, borek denemek istiyorum yemek sitelerinden, uc tarif denedim, lezzetli oldu hepsi, bir de butternut squash almistim manavdan, bir cesit kabak ,ondan da tatli yaptim, bildigimiz kabak tatlisi oldu :)




Yarin aksam camideyiz insAllah, cumartesi muharremi serifin biri, yani hicri yilbasi, 10'nunda da asure gunu, on gunluk oruc var tutabilene, ben tutmak istiyorum ama on gun tutamam sanirim ,kismet bakalim.

2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Mirzahan o uyuduğu fotoda rüyasında pizza görüyor galiba:)
Maşallah.

Geçmiş olsun ikinize de.

New York'tan said...

Goruyordur mutlaka bugun yine aldik ama bu sefer ben istedim evde yemek yoktu ogle icin :)