Wednesday, January 10, 2007











Su an ayaklarimi uzattim dinleniyorum, bir tafaraftanda internette geziyorum :), sabah kahvaltisina misafirlerimiz vardi, babamizin arkadaslari, saat on gibi demislerdi ama ben Mirzahan'i okula birakmaya gittigimde gelmemislerdi henuz onbir civari, ben biraktiktan sonra Mirza'yi 86 'ya gittim, 1 hafta oldu heralde ugramayali, ozlemisim :) ama hava cok soguktu bugun, yuruyerek gittim alisigim gerci ama ruzgarda eklenince eve gelirken zorlandim, carsida kisliklar bitmis, baharliklar gelmis, sandaletlerde reyonlari susluyordu :) saat bire kadar gezdim eve geldim, babamizda misafirleri birakmaya gitmisti, hazir disardayken rica ettim o aldi Mirzahan'i , bende masayi topladim, kahvalti davetinin bulasiklari daha az gibi geldi, yemek davetine gore :)




Dun camiye gitmistim sabah programi icin gelirken de Turk marketine ugradim,kahvaltilik yiyecekler aldim, Mirza rahatsizdi dun biraz bogazim agriyor demisti hatta Dr aradik ama bugun icin yok dediler, yarina appointment aldik ama su an iyi onumde hoplayip, zipliyor , dun bir ara gozleri kizardi, nazlandi bana, oyuncak istedi, markete gitmek, ginger ale almak istedi :) oki dedim babamiz gelince hepsini aliriz sonra unuttu :)Pazartesi gunu de sabah kahvaltisina ben davetliydim arkadasa aslinda yetisemem diyordum Mirzahan'nin okul saati yuzunden ama tlf aradigimda misafirlerin yeni geldigini ogrendim, okuldan sonra oraya gectim cok da yagmur yagdi o gun, masa basi muhabbeti yaptik arkadaslarla ben ayrilana kadar, zevkli gecti, hic yerimden kalkmadim cocugum yok ya :)




Ogretmeni deney yapmis okulda Mirzahan'in tabiriyle experiment, geldiginde beri anlatiyor, dunde dunyanin seklini, kendi etrafinda dondugunu ogrenmis bunlari birlestiriyor kendince :) yorumlari cok komik tabii, sabah okula giderken bana anne dunya donuyorsa niye biz dusmuyoruz dedi, bende yercekimi (gravity ) var dedim anlattim ama anlamistir heralde, aklina geldiginde Turkiye'yi soruyor, dede, anane' nin bahcesinde berryler olmusmudur, ben gidince olur dimi gibisinden sorular soruyor, bir de dede, anane,Asaf beraber, hic ayri kullanmaz, dede, ananenin evi, arabasi,bahcesi, her seyin basinda dede, anane var :)




Sabah kar atistirdi hemen cagirdim Mirzahan'i baktik balkondan ama 5 min falan surdu, Mirza bey umitlenmisti cok yagacak diye ,ama olmadi,balkondaki gulumuz filiz verdi, havalarin iliman gitmesinden oturu , ins donmaz bugun.




Fotografta babamiz Mirzahan'a oyuncak almisti , onunla oynarkenki resmi aslinda almayacakti ama subata kadar :) uc tane almis ,ikisini sakladim sonra vericem.

2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Canım benim ya:) Nasıl da mutlu görünüyor maşallah.
Kar yağsa da mikroplar kırılsa derlerdi eskiden.. Artı ne kar ne kış yüzü görüyoruz:( Her yer de mikrop kaynyor tabi.

New York'tan said...

valla bizde bekliyoruz kar haberini, weather channela her gun bakiyoruz, onceden ogrenelim diye:)
mikrop konusunda haklisin, Mirza sik hastalandi bu sene,oyle yatmiyor ama oksuruk sik tekrarladi, hic olmamisti simdiye kadar, ins normal seyreder havalar :)