Sunday, January 7, 2007

Z&N

Parktan geldik biraz once, pc de acikti, aklimdayken yazayim dedim, dun cok guzel bir hava vardi.70lerdeydi bahar gunu gibi, buraya geldigim ilk sene yazlik ve kisliklari ayiriyordum Tr deki gibi sonra burada havalarin ayarinin olmadigini ogrendim, artik hepsi ortada , ozellikle bu sene kazak giyemedik bile, dun haberlerde dinledim de bu sene coatlar erken indiirime girmis havalar yuzunden.Dun Manhattan'a 34 'e gittik Mirzahanla, normaldede kalabalik oluyordu ama dun, inanilmazdi,elini birakmadim Mirzahanin :) ne olur ne olmaz,ilk basta Macy'e ugradik, ucuncu kati ve yedinci gezdik, ucuzlukta vardi begendigim seyler ama almis olmak icin almadim :) kiyafetten boo geldi artik, cok gordugumden midir nedir :) sonra H&M, strawberry, zara, banana republic ugradik en son old navy gittik ama Mirzahan isyan bayraklarini acti yoruldum diye hakliydi tabii :) Allah'tan gameboyu var , ben bakarken etrafa oyalaniyor onunla,H&m den toka, bilezik, sac bandi gibi ivir zivir aldim, al beni diyorlardi karsidan bana dayanamadim :) yemek icin Mcdonaldsa baktik ama yer yoktu, bekleyecegimize eve gidelim dedik Mirzahan'la, gelirken N traini aldik ama oda localdi, yavas yavas geldik, dun hic subwayden yana sansimiz yoktu.Sabahtan yemegimi yapmistim, zeytinyagli fasulye ve mercimek corbasi, gidince onlari yedik, aksama erken uyudu Mirza , babamizi goremedi yani.
Bugun de babamizin isi vardi, oglene dogru cikti, bizde parka gittik sonra 99 stora ugradik, buralarda Turk urunlerine raslama sansiniz cok yuksek, ben sabunlari buradan aliyorum , Turk oldugu icin, bugun sakizda vardi damla sakizli adamlar beni arap zannediyor, para ustu verirken arapca bir seyler diyorlar bende bakinca yuzlerine :)arabic degilsin dimi diyorlar :) gelirken abimin biri acmis arabic bir sarki bangir bangir dinliyordu , yakismiyor bence ya da alismadigimiz icin bilmiyorum :) abim piyasa yapiyordu yani, pazar gunu ya bugun, eve gelirken Mirzahan bey donut istedi , almak icin dunkin e ugradik bende hot chocolate aldim ama begenmedim cok sekerliydi, Mirzahan nasil yiyor donuti anlamiyorum, benim kokusundan midem bulaniyor :)
uzun zamandir yemek bloglarini gezmiyordum, cok guzel tarifler buldum, en kisa zamanda denemk istiyorum , inAllah, misafirlerden once kendimize deneyeyim, bugun yemek yapmadim dunden var, hemde pazar gunu bizde yemek degilde salata turu seyler yeniyor, bloglarda gordum kumpire karar verdim, simdi firinda patatesler, bir de tulumba tatlisi yapicam daha once denemistim harika olmustu, serbeti yaptim, sogudu, sira hamurda :)
S harfi zor cikiyor laptopta, yazdigim yaziya tekrar donup s ekliyorum :( yazi deyince aklima geldi, Mirzahan Z ve N harflerini ters yaziyor dun biraz yazdirdim boyle devam etmesin diye , ilk basta yazdi, biraz sonra tekrar yaz dedim yine ters yazdi, olmadi dedim ,sayfayi cevirdi bak oldu dedi :) cok guldum :)
Fotograf eklemek istiyordum ama yuklemedim henuz pc ye , mirzada banyodan bagiriyor , anne ben banyodayim diye :) en kisa zamanda inAllah

No comments: