Tuesday, February 20, 2007

...

Sali gunleri babamiz gec geliyor okuldan, Mirzahan'da babasini beklemek istiyor ama gec oluyor uyu diyorum olmaz bekleyecegim diyor, cogu zamanda yerde ya da koltukta uyuyakaliyor, su an oyle bir durum var buradan gozuken :).Bugun camideydik, okullar tatil oldugu icin camiye gelen cocuklarda vardi, guzel guzel oynadi, sonra bebek ziyaretine gittik finally:) Cok tatli bebek masAllah, her bebek dogdugunda guzel olmuyor, bu bebis cok sevimli geldi bize.
Yarin E'ye davetliyiz insAllah, oglen oraya aksamda camiye gidecegiz bebek akikasi var cunku, ben Mirza'yi babasina birakmayi dusunuyorum oglen babamiz evde, saclari cok uzadi oglusun kar , soguk derken kestiremedik ama kestirmek lazim, yarin hallederler diye umuyorum.
Persembe gunu de E'ler bize davetli ailecek, bu hafta evcilik gibi oldu,sen bana , ben sana :) olsun misafirleri seviyoruz biz.
Tv'de kac haftadir Anna N.Smith'in olumu tartisiliyor, yok kim aldi o kadar parayi, cocuk kimden falan filan,zenginin mali zugurdun cenesi olayi :) bir de Britney var her yaptigi olay olan, saclarini kazitmis yok ebayde acik arttirmdaymis, bu ara magazin haberleri var burada :)
Babamiz Babel ve Devil wears prada'nin dvdlerini getirmis ama firsat bulupta izleyemedik,ben Because I Said So'yu istiyorum ama bize yakin olan cinemeda yok malesef,asil Mirzahan onu cinemeya goturmemi istiyor, okula giderken onunden geciyoruz bana isimleri okutuyor hangi film gelmis diye :) Arthur and the invisibles vardi ,O'na soz vermistim ama gitmis film, Night at the museum var ona goturecegim insAllah, bazi filmler cocuk filmi ama Mirzahan'a gore advance, sonra ortasinda sikiliyor bana sorular sormaya basliyor, Penguins'te oyle olmustu.
Copler iki haftadir pazartesi gunu alinmiyor tatildi o gunler, copler dag oldu resmen, yer bulamiyoruz atacak, hava cok guzeldi bugun ilk defa usumedik uzun zamandir, buzlar eriyor.
Kitap almam lazim, elimdeki sonuncu kitabi okuyorum, babamiz alti tane kitap getirmisti, ucunu okudum, iki tanesi cok sikici geldi devam edemedim ki hic yaptigim bir sey degildir ama gitmedi ya bitsin diye kitap okunmuyor, en son okudugum kitap surukleyici, konusu ilginc The Prometheus Deception,bir ajanin hikayesi :)
Resim eklemek istiyordum ama sarjimiz bitmis bir daha ki posta insAllah.

No comments: