Saturday, February 24, 2007

.

Mirzahan babasini beklerken , uyumamak icin cok direnmisti ama nafile :)
E.'nin getirdigi cicekler, Mirzahana'da sudoku getirmis (cok tesekkur ederiz)



Yogun gecen dort gunden sonra bugunu oldukca sakin gecirdik hatta Mirzahan bir ara ben sikildim birseyler yapalim, bir yere gidelim dedi, sabah disari cikmamaktan yanaydi fikrim ama saat dorde dogru carsiyi gezdik geldik, kucuk bir arabada aldik Mirzahan'a.


Carsamba gunu aksami camideydik,bebek akikasi vardi, kalabalikti masAllah,Mirzahan'i gormedim desem yeri, yanima ugramadi bile :), gunduzde E'ye davetliydik hava cok guzeldi, yuruyerek gittim, millet disardaydi sortlar bile giyilmisti :) Mirzahan'i babasina biraktim onlar berbere gittiler, persembe gunu aksama misafirlerimiz vardi, sabah hazirliklari yaptim, uc tane guzel prenses geldi aileleriyle birlikte aksama,Mirzahan oyuncaklarini paylasmis babamizin dedigine gore, ben takip edemedim ama olaylari :)


Cuma gununun aksami yeni evlenen arkadaslara gittik, sabah cocuklarinin yemegini hazirladim, lazanya yaptim bu sefer, babamizda erken geldi, Mirza ile ikisi evdeyken hediye almaya gittim cok soguktu hava, aksama agzimda yara cikti, hala krem suruyorum:)


Anneanne ve dedemiz Turkiye'de tatil yapiyorlar, duydugum kadariyla bol bol alisveris merkezlerini geziyorlarmis, artik ayrintili haberleri pazartesi sabahi aliriz :)


Baligimizin yemegini Mirzahan veriyor, insAllah catlamaz kendileri fazla yemekten :) Bedtime story kitamiz bitti, kutuphaneye gitmemiz lazim ama hava soguk yurutmek istemiyorum Mirzahan'i, pazartesi ogleden sonra babamizla beraber disari cikacagiz o zaman ugrariz insAllah


Avrupa yakasini izliyorum(z) netten, cok komik, espriler harika, sevgililer gunu ile ilgili olan bolumde kopmustum ben, buhran harika oynuyor oyle ki gulerken Mirzahan geldi yanimiza ne oldu diye pcye bakiyor :)


Msnde arkadasim H. sayesinde kliniklerine gelen hastalariyla ( arkadaslarimla) gorusuyorum

buradan kendisine tesekkur ediyorum :)


Yarin icin bir planimiz yok simdilik , bakalim havaya bagli, bu arada Mirza bey benden spagetti istemisti, yerken bilgisayarada dokunmus galiba, parliyor yuzeyi :)


No comments: