Monday, February 26, 2007

Kissing&Biting Monster







Basliktaki monster ben oluyorum, Mirzahan'in bana verdigi isim :) isirarak sevdigim ve cok optugum icin bana boyle diyor.



Bugun okulumuz basladi, ozlemis Mirzahan okulu, ogretmeni sordu okula gittigimizde ne yaptin recess de diye ama cevap vermedi benim yanimda sonra anlatmistir yaptiklarini,biz okula gittigimizde iceri girmislerdi, bizde iceri girdik benimle beraber bes veli daha vardi, babamiz yuzunden gec kaldik bugun , o gec gidince hazirlanamadik :) Dun aksam kar yagdi, yagarken disaridaydik , hava yumusak sayilirdi, tutmadi zaten, gunduz F. tlf acmisti, kuafore gidecekmis benden, kizina bakmami istedi, saat dort bucukta sozlestik ama yanlis anlasilamalar sonucu saat bes oldu heralde bulusma saati :)Kuafor Turk'tu, kesimi guzeldi ama cok pisti ya, her yer sac doluydu insan otururken farkina varmiyorda , bir muddet sonra her yerimiz sac oldu, eve geldim etegimin ici hep sacti, corabimda dahil neyse orada isimiz bitince F.lere ugradik sonra babamiz geldi aldi bizi, manav alisverisi yaptik, evimizde meyve cok tuketiliyor aldigimiz elma sayisi 20 oluyor bazen :) o yuzden sik sik manava ugruyoruz meyve icin.



Evdeydim, Mirza'yi okula birakmam haric disari cikmadim, babamiz gelince, baba-ogul parka, slide yapmaya gittiler ,iki saatte donduler, Mirzahan'in islanmadik bir yeri kalmamisti, hemen banyoya girdik, temizlendik, yemegini yedi ve uyudu, cok yorulmus, parkta ufak tepecik var, yedi kere falan ciktik, indik dedi babamiz :)



Bu aralar hep ingilizce konusuyor Mirzahan, iki aydir cok farketti hatta dun babamizla konustuk, onunda dikkatini cekmis, ingilizce dusunuyor her seyi, dedik hatta Turkce konus diye, duzeltiyor biz uyarinca, bir de espriler yapiyor, bilmeceler soruyor kendi capinda :) mesela, who has 4 legs and fur gibi ... bizde tutturmaya calisiyoruz hayvani :)Bir de her aksam soylemeyi asla unutmadigi, bizede tekrar ettirdigi cumle var'' anne veya baba siz uyurken benimde ustumu ortun tamam mi, cevap yoksa israrla tekrarliyor, bizim ok dememiz gerekiyor, boyle ilginc takintilari olan bir oglusum var.
Yarin cami var insAllah, Mirzahn'i biraktiktan sonra gidecegim.fotograflar parktan





2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Canım benim,maşallah ya:) Bebişlerin yanında Mirzahan kocaman abi olarak görünüyor gözüme:) Ama aslında daha o da küçük annesi:))
Çocukların kendi dillerinin zayıf olma ihtimali beni korkutuyor açıkçası:(
Ne olursa olsun, akıllı ve tatlı bir abi olacak inşallah hep Mirzahan abimiz:))
Kocaman öpüyorum onu:)

New York'tan said...

tesekkur ederiz opucuk icin:)
evet biz abi oluyoruz diger bebis bloglarinin yaninda:)buyuduk artik :)
Dil konusunda evde ingilizce konusan bir aile degiliz,Mirzahan'ida boyle yetistirmeyi dusunuyoruz ama okul ve arkadaslar etkili tabii, cocuklar bir araya gelince hemen ingilizce konusmaya basliyorlar, Turkiye'ye gitmenin cok faydasi oluyor, ilerliyor Turkcemiz :)