Sunday, February 11, 2007

New York Hall Of Science











Dna, bugun bana anne g-f mi gidiyor, c-a mi gidiyor diye sordu anlamadim ilk basta sonra anladim ki dna kodlarindan bahsediyor :)





Pc to pc bilek guresi, seciyorsun bilek guresi yapiyorsun, Mirzahan karsi masada oturan bir cocukla yapti :)



















Gecen hafta her gun bir arkadasimiza gittik diyebilirim, A. abla burada oldugu icin arkadaslar sirayla davet etti, bizlerde gezdik :) sali gunu benim misafirimdiler, pazartesiden hazirligimizi yaptik, ben o gun camiye gidemedim, camiden sonra bana geldiler, Mirzahan her zamanki gibi arkadaslari gelecegi icin cok mutluydu, onlar giderken agladi arkalarindan gitmesinler diye :)








Cuma gunu Mirza'yi babamiz birakti okula ben kahvaltiya gittim ilk defa zamaninda :) donuste ben aldim, cocuklarin yemeklerini sabahtan hazirlamistim, aksama babamizla biraktik camiye, Mirzahan erken kalktigi icin benide kaldiriyor, dun uyandim ayagimda bir agirlik baktim, beyefendi ayagimizin ucuna yatmis guya uyandirmayacak, cunku izin vermiyoruz erkenden yanimiza gelip bizimle uyumasina :) gunes dogunca , ortalik aydinlaninca kosarak geliyor yanimiza :), dun dedim ki annecim uykum var hadi sen oyuncaklarinla oyna, ben uyumusum sonra baktim bizimki oyuncalari geetirmis yatagimizin uzerine oynuyor cok komikti hali :) cuma gunu aksam mall gezdik, kingsplazaya gittik, ben kendim hizli turladim, babamizla Mirzahan'la beraber gezdi, corap ihtiyacimiz vardi gap'ten aldik Mirza beye,cumartesi Mirzahan'i science muzesin e goturduk aslinda o dinazor skeleton gormek istiyordu ama cumartesi aksami Long Islanda bulunmamiz gerektigi icin, Mirzanin istedigi seylerde Manhattandaydi o yuzden yol uzerindeki science muzesine gittik, cok eglendi, her seyi karistirdik, elledik :) muppet show vardi onu izledik, dna dikkatini cekti , anlatmaya calistik dnayi :)
Isimiz bitince Long islad'a gittik, iki saat suruyor, yol ustundeki mallara ugradik, baharlik guzel giysiler vardi aldim, hemen begendim nasil olduysa :)saat yedi gibi babamizin gitmesi gereken yere gittik, ben son anda arkadasima gitmeye karar verdim, Mirzahan babamizi tercih etti, gittigi yerde abiler vardi cunku ona eglence :) ben cok guzel vakit gecirdim aradaslarla saat onbir gibi babamiz geldi, yola ciktik ben ve Mirza uyuyara geldik eve, bugun evdeydik ev islerini hallettim, bir haftadir idare ediyorduk cunku :)
Yarin okul basliyor , Mirzahan'i biraktiktan sonra ya bebek ziyaretine ya da centurye gidicem, henuz karar vermedim. Fotograflar muzeden :)

No comments: