Monday, February 19, 2007

Recess

Bir hafta olmus biz birseyler yazmayali, neler oldu, kar yagdi, firtina (snowstorm) oldu, buz mu yagdi, kar mi anlamadik, inanilmaz soguk yapti, Mirzahan'in bir gun okulu tatil oldu, yine de disariya ciktik :)
Bugun itibariyle bir hafta winter recessimiz var, Mirza'nin ve annesinin arkadaslari geldi bugun, sakin, eglenceli gecti her zamanki gibi, Mirza bey uyudu kaldi yerde biraz once tom&jerry izlerken, cok yoruldu galiba.Yarin camiye gidecegiz insAllah, cikista bebegi olan arkadasa gitmek istiyorum, gorunce utaniyorum kendisini, kismet olmadi gitmek bir turlu, Mirzahan'da gelecek cok mutlu normalde ben ona sali gu nleri camiye gittgimi soylemiyorum evde saniyor o beni :) uzulur sonra, cami onun icin eglence, arkadas demek :)
Cumartesi gunude babamizin misafirleri vardi, gunduz disari ciktik, gezdik donuste Turk marketine ugradik cok sira vardi, ruslar , chineseler bile kuyruktaydi.
Sabah kahvaltida Mirzahan arkadasina yaptigi espriyi anlatti, esprisi su '' i said to my friend that i kiss a chinese girl " ne alaka dedim ben simdi icimden tabii :) nerden duydu bilmiyorum, ilginc olan ise kizin chinese olmasi :) cok ilginc tesbitleri de oluyor bazen aklima gelmiyor her zaman yazarken
Buzlar erimedi, yollar buz dagi oldu, streetleri kapatip kepcelerle kuruyorlar buzlari, arabalara park yeri kalmadi cunku, sokakta yurumekte mesela, millet kopegini, gezdiriyor, pisligini temizleyen var ve buyuk cogunluk temizlemeyen, yollara tukurenler de var buna ek, yururken kariya bakip yurumek lazim, guya cezasi var ama sabah erkenden gezdirdikleri icin kopekleri ,kimse gormuyor onlari , yollar pis kisacasi.
neyse bu haftada yogun gozukuyor simdilik, bakalim...

2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Way çapkın way:)))

New York'tan said...

Ya sorma bu ara diger cocuklardan ogreniyor sanirim, marriage,girls falan :)