Tuesday, February 6, 2007

souk, soguk, soguk :)
















Biraz nostalji yapip, bundan bes sene oncesinin fotolarini koyuuyorum, Mirzahan 02/03/02 de saat 4.45 am de pazar gunu dogdu. 8 pound 2onz kilosu.Cok uslu bir bebekti, hic uyku sorunumuz olmadi.Anneannesi gelmisti dogumuna, bizde dort ay sonra Turkiye'ye gitmistik.






























Dort gundur sadece gazetelere bakmak icin girdim nete, pc acikti ama ben yazmaya firsat bulamadim, bugun misafirlerim vardi, Boston'dan A. abla gelmisti buradaki akrabasina, Onu cagirdim diger arkadaslarla, dun hazirlik yaptim onunla gecti , pazar gunude evdeydik, cok soguk gidiyor yine bu aralar -15 lerde falan Mirza'yi okula gotururken bir tek gozleri gozukuyor :)





Gecen cuma Mirzahan'in dogum gunuydu, diger posta koymustum resimleri , cok mutluydu Mirzahan, mest oldu o gun, aksamina da camide gencler toplantisi vardi, kalabalikti MasAllah, herkes ikramda getirdi, bende kek yapmistim aslinda aceleye gelmisti cunku cocuklara yemekte yapmistim, vakit dardi ama kekimi begendiler tarifini bile aldilar :) sasirdim :)





Yarin sabah kahvaltiya davetliyim, ayni gurubuz yine :) tabii ben yine Mirza'yi biraktiktan sonra gidecegim, aksamada cami var, Mirzahan basim agriyor dedi biraz once ilac verdim soguklardan oldu diyecegim ama her tarafi sarili, yarina gecer insAllah, tv de spongebob izliyor , izin versem aksama kadar izleyecek ayni episode oyunuyor her gun , yararli bir seylerde yok ogrenecegi, pbskids falan sarmiyor artik bizi onceden ne guzel, sesame street, calliue falan vardi artik degisti zevklerimiz :)




3 comments:

Anne ve Bebisi said...

Canım beniim:) Ne kadar tatlı maşallah:)

Ya sanırım ben de kısmetse bebek 4 aylıkken falan bir Türkiye gezisi yapacağım, benim ailem bir ucunda, eşimin ailesi orta yerde yaşıyor:) Nasıl olacak küçücük bebekle bilmiyorum, fikir verirsen sevinirim.

New York'tan said...

:) ya ben sansliyim biz ayni yerdeyiz sayilir 2 saat mesafe var aramizda esimin ailesiyle,ben Tr;e geldigimde gelmislerdi saolsunlar gormeye Mirzayi sonrada ben gittim, kaldim yanlarina, yolculuk sorun olmadi benim icin, havalar guzeldi yaz ayi bir de ufak bebekle seyahat kolay,her sene gitmis biri olarak soyluyorum Tr e emziriyorsun uyuyor,asil seruven bir yasindan sonra hareketlendikten sonra,ucagi tercih edersen daha da rahat olur zaten tr ici sehayatlerde inis ve bitis arasinda o kadar az zaman varki :)

Anne ve Bebisi said...

Teşekkürler tavsiye için:) İçim rahatladı biraz:)