Wednesday, March 28, 2007

Mirzahan's Spring Show
















Internetten yaklasik bir hafta uzak kaldik,wirelessda yasanan sorun yuzunden. Gecen iki haftada kar yagdi, buz desem daha dogru olur :), misafirlerimiz geldi, biz gittik, dun de hava o kadar guzeldiki piknik yaptik arkadaslarla sahilde. Bugun Mirzahan'in okulda showu vardi,saat 12' de basladi, dort sinif sovlarini sergiledi, ilk Mirzahn'in sinifiydi, hepsinin temasi rock'nrolldu.Hepsi cok guzel dans etti, kiyafetleri, gosterileri her sey harikaydi, ben bu kadar beklemiyordum, Mirzahan'da superdi annesiyim diye soylemiyorum:), sovdan sonra arkadaslarinin anneleri beni tebrik etti :) hatta evde calistirdin mi diyer soranlar oldu :)




Yazacak cok sey var ama saat gec oldu, simdilik fotolari koyuyorum.

2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Ayy yerim ben bu 80lerin çocuğunu ya maşallah:) Çok tatlı olmuş annesi:)

New York'tan said...

cok tesekkur ederiz :)