Sunday, April 29, 2007

3x3 Sobe

Bloglar arasi oyun :), biz gec kaldik cevaplamakta biraz sorry :)

1.1. Daha önce yaşadığınız 3 şehir?
Konya :)
1.2. Tatil için gittiginiz, gördüğünüz ve önermek istediğiniz 3 yer?
Turkiye'deyken guneye tatile gidiyorduk, su an bizim icin tatil demek Turkiye demek
ama Konya'yi gormediyseniz kesinlikle gorun derim, ne demisler Gez dunyayi gor Konya'yi :)
1.3. Yaşamak istediğiniz 3 şehir?
Ozellikle bir tercihim yok, ailemle beraber her yerde yasarim ama buyuk sehir olsun isterdim sanirim
2.1. Şu anda ki mesleğiniz nedir?
Su an evdeyim :) Iki sene resim ogretmenliginde okudum, malum nedenlerden birakmak zorunda kaldim sonra evlendim buraya geldim, Meslekle ilgili planlarimi burada gercklestirmek istiyorum :)
2.2. Dünyaya yeniden gelseydiniz, hangi mesleği yapmak isterdiniz?
Tasarim, ogretmenlik
2.3. "Kesinlikle ben yapamazdım" dediginiz meslek nedir?

Saglikla ilgili olanlar
3.1. Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri?
Hiç ölmeyekmişsin gibi dunyan için, yarın ölecekmişsin gibi de ahiretin için calis.
3.2. Bir kitapdan alınma, çok sevdiğiniz bir cümle veya paragraf veya bölüm?
Life is a piece of paper, you need to know how to color it :)


3.3. Çok sevdiğiniz bir şiirin bir parçası?
Siirle aram yok malesef...
Simdi uc kisiye yemek hediye etmem gerekiyor sanirim :) fotografli koyamam, cunku yaptiklarimin resmi yok :)
Hosmerim (bir cesit helva)........Ranaeslem'e
Bruto (sebzeli)..............................Ahsenvuslat'a
ucuncu kisi yok :)

6 comments:

yaban eriği said...

Konya öyle mi?? Ben memleketinde yaşıyorum şu an..Ve çok seviyorum gerçekten..

New York'tan said...

hosgeldin yaban erigi :)ahh cok sevindim, ne guzel :)
yaz tatillerinde geliyorum ailemi gormeye:)sormamda sakinca yoksa hangi semtte oturuyorsun :)

yaban eriği said...

Yakameram da..Bu dördüncü yılımız..
İŞ yerime biraz daha yakın olsun diye taşınma fikrim var ama hayırlısı bakalım..Bana da beklerim şeymacım :))

New York'tan said...

Simdi gozumun onunde canlandi YakaMeram:)Ailem Tip fakultesi taraflarinda oturuyor,cok sevinirim tanisiriz insAllah :)

yaban eriği said...

hımmm..kıskandırmak gibi olmasın ama bu yıl bide her tarafa lale ektiler bi güzel oldu ki ..
Ne zaman istersen beklerim ..

Anne ve Bebisi said...

Teşekkür ederiz katılımınız için:)

Life is a piece of paper, you need to know how to color it :)

Çok hoş:)