Friday, April 13, 2007

...

Havalar soguk gidiyor bu ay, gecen sene sanki daha sicakti,bu pazar cok soguk olacakmis, ben kisliklari kaldirdim yinede, sIkILdIk gormekten kazaklari :)
Bu hafta ne yaptim, pazartesi Aynur'daydik kalabalik bir guruptuk, Mirzahan'i babasiyla beraber biraktim, pasaport isini halledeceklerdi, haziranda suresi bitiyor ama gidememisler, insAllah bu hafta gidecekler cunku 6-8 haftada geliyor,Turkiye'ye gidersek hazir olmasi lazim, sali gunu cami vardi, cikista arkadaslarla beraber Mcdonals'a gittik, cocuklari eglendirelim diye ama ben bir gun oncesinden uykusuz oldugum icin -o gece uyuyamadim, uc kitap degistirdim,tvye baktim, neti actim sabah namazi vakti ,hatta babamla gorustum :)-Mcdonalds cikisi ben gezemedim arkadaslarla eve gittim, uyudum 1 saat, Carsamba gunu okullar acildi finally, Mirzahan ucarak gitti :) ben de onu biraktan sonra 86 gezeyim dedim, Children's Place ugradim, ugramam normalde, Mirzaya genelde Gap'ten aliyorum, icerisi bir kalabalik, milletin elindeki kiyafetler dag olmus resmen, baktim her sey 4.99 , 16 dolarlik gomlekler falan, bende daldim kiyafetlere:) , iki gomlek, 1 suveter, birde tshirt aldim, siraya girdim ama magazanin sonundaydi sira, 30 min bekledim Mirzahan'i alma saatim yaklasti, iki onundeki arap bey bana sirasini verdi esini bekliyormus, cok sevindim yoksa aldiklarimi birakmak zorunda kalacaktim, tesekkurumu ettim , aldim kostur kostur Mirzahan'i almaya gittim:) aksama da camiye gittik, persembe gunu goz doktoru randevumuz vardi, union streette doktorumuz, Manhattan'a gidiyoruz, o gun sabah kalktik cok yagmur yagiyor heralde gidemeyiz dedim, subway'e yuruyene kadar sirilsiklam oluruz dedim ama oglene dogru hafifledi yagmur, bu arada babamiz benim semsiyemi kaybetti, kendi semsiyesinide kaybetmisti, doktora giderken yoldaki magazadan aldim bir tane semsiye ,hatta pembeli falan aldim, babamiz kullanmasin diye :) doktor, astigmatizm numaramiz azalmis dedi, temmuz da bir daha gidecegiz, eger yine duserse gozluk cami degisecek InsAllah.
Bugun Mirzahan'i biraktik okula babamizla, markete ugradik, cocuklar icin yemek malzemesi aldim, eve geldim, aksama camideki program icin tatli yaptim, sonra Mirzahan'i almaya gittim, eve geldim, yemekleri hazirladim, ikindinde camideydik, hic oturmadim desem yeri :) saat 10 gibide geldik eve, Mirzahan uyudu simdi cok kosturdu cunku :) babamizda syriyanayi izliyor :) ben basina baktim ama takip etmek lazim, evi toparlarken kacirdim.
Mirzahan'a yemege baslarken besmele cekmesini hatirlatiyoruz, bazen yapiyor bazen unutuyor, bugun bana anne ben okulda yemek yerken icimden soyleyecegim, arkadaslar anlamaz dedi, cok guldum nereden aklina geldiyse :)
Yarin icin planimiz yok bakalim ama cok soguk olmazsa hava disari cikariz .Anneanne ve dedemiz Istanbulday'di eve donmuslerdir aksama, arayamadik kosturmaktan, yarin gorusuruz ins.

No comments: