Wednesday, April 25, 2007

...

Bloga yazi yazmam icin ya sabahin erken saatlerinde bizimkiler uyuyorken ya da aksam Mirzahan uyuduktan sonra yazmam gerekiyor aksi halde vakit bulamiyorum, hava inanilmaz guzel bes gundur yaz geldi bahardan once, 80leri gorduk, bir an once yaz gelsin , sicak olsun derken o sicaklari gorunce sikayet ediyoruz, Mirzahan'i okuldan almak zor geldi bana :)
Dun misafirlerim vardi, kalabaliktik cocuklarla beraber, Mirzahan'in ogretmeninide cagirmistim O da geldi, guzel vakit gecirdim kendi adima, bir ara ikramlar yetmeyecek zannettim:) dun oglusu okula gondermedim, onceki gun gece ikide uyandi bese kadar uyuyamadi, bogazim agriyor diye ilac verdim, etkisini gosterince uyudu.Bu sefer O uyudu ben uyuyamadim, benim uykum cok hafiftir en ufak sesten uyanirim,uykum acilincada uyuyamam, gecenin ucunde kitap okudum aslinda iyi oldu aksamlari uyurken okudugum kitap bitecek :)
Cumartesi R.abladaydik aslinda Central Parka gidecektik ama R.abla davet edince kaldi, pazar gunude arkadaslarla pikinik yaptik, cayimiz bile vardi :) hava biz giderken cok sicakti, aksama dogru esinti basladi, sanirim Mirza o ara usudu.
Pazartesi bahar ayinin ilk barbekusunu yaptik balkonumuzda :) ben sevmesemde eti cok fazla, tadina baktim :)
Bugun Mirzahan'in cikmasini beklerken siniftan, diger annelerle konustuk, bir tanesi hamile ucuncuye bugun ogrendik, belli olmuyordu fazla, kizinin biri Mirzahan'in sinifinda digeri ise iki yasinda, burada ucuncu cocuk, biraz ekstra her ne kadar araplar, yahudilerden alisik olsalarda insanlar, sordular niye ucuncu diye O da esim erkek istiyor dedi :) ama isin garip kismi ucuncude kizmis :) dorduncu olacak mi dedik yok artik dedi :) Sonra kalabalik aileni faydalarindan falan konusuldu :)
Bugun Mirzahan'i biraktiktan sonra carsiya ugradim, ciceklerimize saksi aldim, dunde hediye geldi bir tane , onun icinde aldim, feslegenimi ekmistim, cikti tohumdan umidim yoktu ama buyuduler bile, bir ara fotograflarini koyacagim insAllah.
Sevgili Asya bizi sobeledi, aslinda bu posta ekleyecektim ama disari cikmamiz gerekiyor , en kisa zamanda cevaplayacagim :)

4 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

merhaba seyma bazan bende kalabalik cagirinca korkuyorum yetmeyecek ikramlar diye ama rabbim okadar bereket veriyoki artiyo bile)hersey birbirinden lezzetliydi ellerine saglik rana eslem opuyo seni sevgiler...

New York'tan said...

:) tesekkur ederim Emine, sen de sikistir Rana'yi benim icin :)

Anne ve Bebisi said...

:) Güzel bahar fotolarını bekliyoruz:) Özellikle de Mirzahan'lı olanları:)

New York'tan said...

Insallah en kisa zamanda fotograflar geliyor :)