Friday, April 20, 2007

He's Born To Be A Leader :)




Mirzahan'a aldigim oyuncak


Baslikta ki soz Mirzahan icin soylendi bugun, okula biraktigimda arkadasinin annesi geldi yanima Mirzaha lider olmak icin dogmus,dun okuldaydim onlari gozlemledim, Mirzahan ne derse arkadaslari yapiyor dedi, bende evet dedim, guldum, Bu oglusun en goze carpan ozelligi, benim dedigim olsun, oynansin, yapilsin gibi, bu sene biraz daha azaldi bu ozelligimiz :) buyudukce anliyor galiba :)


Okulda science together gunuydu, cocuklar deney yaptilar, bizde izledik, magmanin nasil ciktigini bende ogrendim basit bir deney, kirmizi sirkeyi bardaga koyuyorsunuz uzerine baking powder dokup bekliyorsunuz, tasiyor bardaktan, bir taneside hangi maddeler yuzer hangisi batar :) , deneylerden sonra dans gosterisi yaptilar :) eve geldikten sonra Elif 'le gorustuk hava guzeldi parka gidelim dedik, parktaydik saat 6' ya kadar, yarin daha guzel olacakmis hava, planlarimiz cok ama hangisi gerceklesek bilmiyorum , sabaha belli olacak.
Dun aksam yemege misafirlerimiz vardi, sabah Mirzayi okula biraktiktan sonra Century'e ugradim, oglusa oyuncak aldim, aslinda tam oyuncak degil, toplamalari ogretiyor, bu ara toplamalara merak sardi kendi kendine toplama yapiyor kucuk rakamlari tabii, oyuncagi gorunce aldim hemen, yanyana rakamlari koymuslar , toplayip, buldugun sayiyi yanina ekliyorsun, zevkli bir oyun, dun oyalandi baya onunla, sali gunu Elifteydik, kalabaliktik yine :), carsamba gunu aksam camideydik, pazartesi, babamiz geldikten sonra disari ciktik, gezdik, alisveris yaptik :) cabucak gecti bu hafta, anlamadik bile:)
Mirzahan'in seneye gidecegi okul belli oldu, kindergarden icin, tahmin ettigimiz okul degildi, sasirdik ilk basta , burada yasadigin zone gore okula gonderiyorsun, istemezsen degistirebiliyorsun, okulu arastirdik netten, uc senelik bir okul, okul binasi super, ogretmenleri genc :) basarisini karsilastirdik diger okulla bu okulun on uzerinden 8, digeri 6, simdilik bu okula gidecek gibi gozukuyor, bir ay icinde belli olacak insAllah, hayirlisi :)

3 comments:

ASYA said...

Şeyma'cım seni sobeledim..blogumda nasıl bir oyun olduğundan da bahsettim..

Mirza için gerçekten sevindim..Ve iyi olan okula gider inşallah diyorum..

Rana Eslem GULMEZ said...

okulu insallah hayirli olur seymacim ve herzaman basarili bir oglus olur mirza sevgiler...

New York'tan said...

tesekkurler Asya ,sobelemissin bizi en kisa zamanda cevapayacagim insAllah.

Thanks Emine, guzel dileklerin icin :)